https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20150001400/O/D20151400.pdf5. W przypadku braku możliwości udzielania świadczeń, którego nie można było wcześniej przewidzieć, świadcze-
niodawca niezwłocznie podejmuje czynności w celu zachowania ciągłości udzielania świadczeń, powiadamiając jednocze-
śnie oddział wojewódzki Funduszu o tym zdarzeniu i podjętych czynnościach
4. Świadczeniodawca jest obowiązany przyjąć świadczeniobiorcę w ustalonym terminie. W razie wystąpienia oko-
liczności, których nie można było przewidzieć w chwili ustalania terminu udzielenia świadczenia, które uniemożliwiają
zachowanie tego terminu, świadczeniodawca w każdy dostępny sposób informuje świadczeniobiorcę o zmianie terminu
czy personel rejestracji ma pracować w pełnym wymiarze, czy w okrojonych godzinach,
Generalnie NFZ nie pozwala w grafikach wykazywać pracy samej recepcji bez lekarza, więc to nie ma znaczenia.
czy poradnię trzeba zamknąć i napisać informację na drzwiach?
Wypadałoby pacjentów poinformować, że wizyta się nie odbędzie. Albo trzymasz człowieka w recepcji, który o tym mówi albo naklejasz kartkę na drzwi albo dzwonisz do wszystkich.