collapse

Reklama






Autor Wątek: Anulowanie powiązanego eskierowania  (Przeczytany 1230 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bocor

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Pomógł? 6
  • Zwykły szary człowiek
Anulowanie powiązanego eskierowania
« dnia: Grudnia 14, 2022, 07:42:39 am »
Dzień dobry,
orientują się Państwo, czy jest możliwość anulowania wizyty z poziomu lekarza w przypadku, gdy jest powiązane z nim nowe eskierowanie?
Może podam przykład takiej wizyty :)
Rejestracja umawia pacjenta pierwszorazowego do specjalisty, przypisując mu usługę: Porada Specjalistyczna 89.00 i podpinając pod nią ściągnięte eskierowanie.
Pacjent się nie zgłasza, a lekarz otworzył przez przypadek jego wizytę. W tym momencie już jest to traktowane, że eskierowanie zostało wykorzystane na wizycie.
Nie ma problemu, gdy pacjent na to eskierowanie został dalej w tej placówce, ale co w przypadku gdy chce je odebrać, skoro wizyta się nie odbyła?

Jak takie sprawy Państwo u siebie rozwiązują i czy jest techniczny sposób anulowania takiej wizyty?
Chodzi o system KS-SOMED.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3018
  • Pomógł? 320
  • Podkarpacki OW
Odp: Anulowanie powiązanego eskierowania
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 15, 2022, 19:31:04 pm »
Jak lekarz otworzy wizytę to nie jest od razu wykonywana usługa lub może inaczej - może nie być. Nigdy nie ustawiałem Somedu, żeby wykonywał wizytę na początku, nie widziałem w tym sensu. W mojej konfiguracji albo lekarz klikał na wizycie na usłudze zarezerwowanej i ją wykonywał albo zamykał wizytę i pojawiało się okno wykonania usługi i tam klikał ok. Dopiero wtedy się wykonywała usługa.
Kolejna sprawa - od niedawna Somed dostosował mechanizm wykonywania skierowania do uszczegółowionych zasad MZ. I tak - skierowanie wykona się, jeśli jako kontynuacja zostanie wybrany jeden z trybów kończących leczenie w poradni. Jak jest niewybrany to trzeba by sprawdzić jak się zachowa skierowanie. W opisach aktualizacji sobie to sprawdź, może to Ci pomoże rozwiązać problem.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline Bocor

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Pomógł? 6
  • Zwykły szary człowiek
Odp: Anulowanie powiązanego eskierowania
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 16, 2022, 09:21:33 am »
Zakładam, że chodzi o opcję : OPCJA WIZYTY, WSPÓLNE>INNE  Automatyczne zatwierdzenie zlecenia (bez pokazywania okna)? U mnie jest to włączone i zawsze było jeszcze za czasów moich poprzedników... ale jeśli faktycznie to rozwiąże problem to pobawię się tą opcją na testowym serverze, póki co dziękuję za cenną podpowiedź.

 

* Szukaj


Reklama

* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 63
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 10
  • Kropka Użytkownicy online:

* Aktywni

Paweł Paweł
9283 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3277 Wiadomości
Michał Michał
3162 Wiadomości
karolweksler
3063 Wiadomości
09061303
3018 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1619 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]