Dzień dobry,
NFZ wymaga wysłania kompletu dokumentow rozliczeniowych dotyczacych realizacji świadczeń opieki zdrowotnej zwiazanych z zapobieganiem , przeciwdziałaniem zwalczaniem covid19, dodatkowo wymaga wysłania rachunków za dodatki za utrzymanie gotowości do udzieloenia świadczeń w podwyższonym reżimie sanitarnym (3%)
Co w sytuacji gdy któsś z tego nie skorzystał?
na samym poczatku zignorowalismy ten komunikat, teraz wysyłaja przypomnienie z treścią : "przeprowadziliśmy analizę złożonych rachunków na tzw. 3% (dodatkowa opłata ryczałtowa za utrzymanie stanu gotowości do udzielania świadczeń w reżimie sanitarnym uwzględniającym wprowadzenie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, a następnie stanu epidemii), z której wynika, że w przypadku Państwa jednostki złożone dokumenty rozliczeniowe mogą być niekompletne. Przypominamy o możliwości ich rozliczenia do 20 kwietnia br. włącznie. Dokumenty złożone po tej dacie nie będą mogły zostać sfinansowane z funduszu przeciwdziałania COVID. Powyższe dotyczy także pozostałych produktów covidowych, które znajdowały się w katalogu do 31 marca 2022 r.
"
Proszę o pomoc!
osoba która zajmowała sie u nas komunikatami szoi niestet nie pracuje, nei wiemy jak to ugryźć.