Witam Szanowne Grono Forumowiczów!
Może znajdzie sie wsród Was ktoś kto wyjaśni mi dwie kwestie..
1.Dostalismy pismo ,iz do 9 lutego trzeba poprawić raporty celem rozlicznia 2020 roku i ok to jest dla mnie jasne ,ale zastanawia mnie to w kotekście rozliczenia miesięcy za które wystawiło sie tzw. faktury ryczałtowe... czy na tą chwile musze z tym coś robic czy na spokojnie gdy będziemy mieli nadwyżke punktów wykonanych wtedy jakoś rozliczyć te faktury...
2.Sprawa odnosi sie własnie odnośnie rozliczenia tych faktur za miesiące , w których wystawiło sie ryczałt,u nas jest to tylko jednem miesiąc i to w zasadzie pół kontraktu miesięcznego ...Jak sie do tego zabrać,bo podobno trzeba stworzyc jakies korety do tych faktur ,które sie wystawiło w 2020r. na podstawie jakichś specjalnych szablonów itp.
Składaliśmy wniosek o przedłużenie rozliczenia do 30 czerwca tego reoku, to rozumiem ,że moge to zrobic do połowy roku jak tylko będę się znajdować w posiadaniu takiej nadwyżki,tak?
Jesli tak to czy jak będziemy wysyłć raport statystyczny i bedzie nadwyzka to czy ona będzie jakoś sama się zapisywała w żadaniu rozliczenia na 2020 r w tym specjalym szablonie czy trzeba jakoś na pozomie wysyłania raportu gdzies zaznaczyc ,ze chodzi o rok 2020...
Może ktos z was to juz popełnił i jest mnie w stanie poratowac w tym temacie,tak łopatologicznie,krok po kroku...W księstwie niestety nie podnosza dziś słuchawki...
Pozdrawiam serdecznie