Nie wiem czy to pomoże, bo chyba spec. eRecepty wymaga oddziału NFZ.
Zobacz na karcie pacjenta zakładka podstawowe, grupa Ubezpieczenie pacjenta czy masz tam ustawione to co się defaultowo podpina - tylko jeden rekord z oddziałem nfz i ubezpieczony. Jak tak, to usuń to i przez AF2 Dodaj dodaj od nowa i po kolei - podstawa ub. daj UE, jako dokument uprawniający wskaż (powinien się na liście pokazać) EKUZ czy co tam on ma, data od-do odpowiednio (przy ekuzie dajesz od puste, a w do datę z ekuza). Spróbuj wtedy.
Ogólnie jak na recepcie drukuje się numer z ekuza to dziwnym jest dla mnie, że jeszcze coś nie idzie. Pytałbym tutaj w sumie Kamsoftu, bo jakby się w ogóle nic ekuzowego nie podpieło, to ok, mam coś źle. Jak się coś pokazuje tzn. dokument się podpiął, więc nie powinno problemu być.