Aktualna wersja KS-PPS: 2024.03.1.1 z dnia 2024-10-31Monitoring temperatury w lodówkach medycznych Kontakt redakcja@forumpps.plJesteśmy na Facebooku, dołącz do nas! 16 Lecie Forumpps.pl
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
U mnie to samo. W załączniku macie screen błędu.Później już nawet lekarze w KS-SOMED nie mogli wysłać eZLA.
W przypadku problemów z podpisywaniem e-ZLA certyfikatem ZUS w pierwszej kolejności należy wybrać na klawiaturze skrót CTRL+R. Następnie należy zrestartować przeglądarkę i zalogować się do portalu.Jeśli problem nadal będzie występował, należy wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki:w przeglądarce IE należy wybrać na klawiaturze Ctrl+Shift+Delete i w oknie, które się wyświetli, wybrać przycisk ?Usuń?lub wybrać z górnego menu kolejno Narzędzia - Opcje internetowe ? zakładka Ogólne ? w sekcji Historia przeglądania - przycisk Usuń. W oknie, które się wyświetli, należy wybrać przycisk ?Usuń?.w przeglądarce Mozilla Firefox należy wybrać na klawiaturze Ctrl+Shift+Delete. Z pola "Okres do wyczyszczenia" wybrać opcję "wszystko" i kliknąć przycisk "Wyczyść teraz".w przeglądarce Google Chrome należy wybrać na klawiaturze Ctrl+Shift+Delete. Z pola "Zakres czasu" wybrać opcję "Od początku", po czym kliknąć przycisk "Wyczyść dane".Kolejnym krokiem jest wyczyszczenie zawartości folderu TEMP użytkownika i cache przeglądarki. W komputerze należy wybrać menu START i opcję WYSZUKAJ lub ikonę LUPY na dolnym pasku systemowym. Aby wyszukać należy wpisać %TEMP%. Otworzy się okno z zawartością folderu o nazwie TEMP, w którym należy zaznaczyć wszystkie pliki (poprzez kombinację klawiszy CTRL+A). Następnie należy wybierać przycisk DELETE (pliki przeniosą się do kosza).
Podpowiedź Michała z wyczyszczeniem TEMPa i cache przeglądarki Chrome nie przyniosła skutku. W moim przypadku PESEL lekarza podpisującego zwolnienie kończy się na "0"