Aktualna wersja KS-PPS: 2024.03.1.1 z dnia 2024-10-31Monitoring temperatury w lodówkach medycznych Kontakt redakcja@forumpps.plJesteśmy na Facebooku, dołącz do nas! 16 Lecie Forumpps.pl
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Póki co zdecydowanie nie polecam mobilny wizyty lekarskiej, należy poczekać żeby Kamsoft ją porządnie dopracował, zostaje pulpit zdalny. W obu przypadkach i tak trzeba użyć VPN
Albo osobna instancja(baza danych) KS-Somed tylko do wizyt domowych na osobnym laptopie, żeby nie wystawiać na świat systemu przychodni.
Podczas testów napotkałem na problem.Sesja wizyty mobilnej do bazy KS-SOMED uruchomiona testowo na laptopie (na którym normalnie działa też klient KS-SOMED) z windows 10. Lekarz nie postąpił zgodnie z instrukcją i nie kliknął wyloguj w menu aplikacji tylko ją zamknął i wyłączył komputer. Tutaj pojawił się problem. Ja jako administrator z poziomu modułu serwis nie mogę zabić takiej sesji. Lekarz nie może się ponownie zalogować korzystając z aplikacji wizyty mobilnej na tym samym laptopie ponieważ nie ma już wolnego stanowiska. Pomogła dopiero reinstalacja usługi wizyty mobilnej.Czy jest jakiś inny sposób na ubicie takiej sesji? Wiem z doświadczenia, że mało który lekarz będzie pamiętał aby się wylogować z aplikacji wizyty mobilnej. Czy u Was dzieje się podobnie czy tylko u mnie takie jaja?Docelowo wizyta mobilna będzie odpalana na jakimś niedrogim tablecie z androidem, którego jeszcze nie mamy po vpnie do firmowego routera.