Aktualna wersja KS-PPS: 2024.03.1.1 z dnia 2024-10-31Monitoring temperatury w lodówkach medycznych Kontakt redakcja@forumpps.plJesteśmy na Facebooku, dołącz do nas! 16 Lecie Forumpps.pl
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
qwa kocham PPSa...
Cytat: PiotrSz w Sierpnia 01, 2019, 12:50:41 pmqwa kocham PPSa...Normalka :-)Mam inne certyfikaty i w Somed też mi wyskakuje okno z propozycją nie do odrzucenia, przy wystawianiu e-faktury... Dajesz anuluj i jest ok.
Przymierzamy się do wystawiania erecept za pomocą KS-SOMED. Program skonfigurowany, pierwsza erecepta wystawiona i zrealizowana. Jednym z efektów, które chcielibyśmy uzyskać przechodząc na erecepty jest zmniejszenie ilości zużytego na druk recept papieru i toneru. Chcielibyśmy przekazywać pacjentom tylko kod PIN niezbędny do realizacji erecepty. Planujemy aby lekarz na małej karteczce zapisywał ten PIN i przekazywał pacjentowi (chyba że jest jakieś inne rozwiązanie, które umożliwi redukcję ilości wykorzystywanego papieru - inne niż to że pacjent posiada konto na platformie P1 i zaznaczone opcje aby erecepta przychodziła na maila albo smsem . Przewiduję, że może się tu pojawić problem zgubionych PINów niezbędnych do realizacji recepty. Oczywiście lekarz przeglądając w module wizyta, poprzednie wizyty może bez problemu odczytać ten PIN. Zastanawiam się jednak czy istnieje możliwość sprawdzenia tego pinu przez pracownika rejestracji. W module terminarz można przeglądać wystawione w KS-SOMED recepty, ale nigdzie nie widzę żeby można było sprawdzić PIN do recepty.Czy jest taka możliwość? Jeżeli nie, to czy można wprowadzić taką modyfikację programu aby było to możliwe?
Można drukować też ten kod PIN, ale pewnie będzie drukowany na większym formacie, niż lekarz zapisze go na karteczce w formacie: 6cm x 3cm.Jeżeli pacjent będzie mieć konto na platformie pacjent.gov.pl to powinien otrzymać sms z kodem PIN.Pracownik rejestracji również może 'przejrzeć' dany kod. W module Terminarz na zakładce Funkcje medyczne - przeglądanie recept.W tym oknie należy wyszukać odpowiednią receptę pacjenta, następnie na dole kliknąć Drukuj i przerzucić odpowiednią e-receptę na dolne okno i potem można to wydrukować na drukarce np. PDF.
[iBUG] Zmieniono planowaną datę realizacji z 2019-07-01 na 2019-09-30. Uzasadnienie:oczekiwanie na realizację
Czy do podpisu erecepty w gabinet.gov.pl używamy tego samego certyfikatu co w kspps?