collapse

Reklama


Autor Wątek: Brak W Pozycji Umowy Lekarza.. / Zmiana harmonogramu  (Przeczytany 1216 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jan

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Pomógł? 1
  • WLKP
Brak W Pozycji Umowy Lekarza.. / Zmiana harmonogramu
« dnia: Czerwca 02, 2019, 11:10:21 am »
W okresie 13 maja został wprowadzony nowy harmonogram pracy poradni/lekarzy, 26 maja okazało się że trzeba go skorygować i od 27 jest nowy poprawny harmogram.

W raporcie za maj WSZYSTKIE usługi w okresie 13-26 maja status błędu "Brak W Pozycji Umowy Lekarza Wykonującego Wykazanego W Pozycji Raportu" (WSZYSTKIE czyli zarówno dla lekarzy których dni pracy dla NFZ pokrywają się z nowym harmonogramem i tych którym się nie pokrywają)

Czy kolejność/sposób zamykania/usuwania harmogramów mógł mieć wpływ na to co się stało ?
Jakieś pomysły co z tym zrobić ?

Dziękuje za pomoc.

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3150
  • Pomógł? 230
Odp: Brak W Pozycji Umowy Lekarza.. / Zmiana harmonogramu
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 02, 2019, 11:46:37 am »
Generalnie sprwa do wyjaśnienia z NFZ.
Usług, które wykazano do rozliczenia na lekarzu niezgłoszonym w grafiku nie rozliczysz chyba, że zrobisz kolejne zgłoszenie zmian w grafiku i je poprawisz.
Jeżeli masz na takim błędzie usługi lekarza zgłoszonego w grafiku, to sprawdź czy jest pozytywna ocena zgłoszenia zmian do umowy i jeśli tak, to musisz zwrócić się do NFZ o aneks do umowy (telefonicznie / pisemnie), a potem przesłać jeszcze raz zakwestionowane pozycje do NFZ i powinny się one pozytywnie zweryfikować.

Offline Jan

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Pomógł? 1
  • WLKP
Odp: Brak W Pozycji Umowy Lekarza.. / Zmiana harmonogramu
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 02, 2019, 12:14:01 pm »
Decyzja do zmian pozytywna, aneks jest. Nie wgranie aneksu do PPSa przed wykonaniem sprawozdania mogło mieć wpływ na wystąpienie tych błędów ?

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3150
  • Pomógł? 230
Odp: Brak W Pozycji Umowy Lekarza.. / Zmiana harmonogramu
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 02, 2019, 12:19:02 pm »
Nie mogło.
SZOI - umowy - zgłoszenia zmian do umowy - status WSZYSTKIE. Przycisk POBIERZ przy najnowszym zgłoszeniu. I przejrzyj sobie czy odrzucone świadczenia pasują do grafiku, który wykazałeś do NFZ.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 675
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 3
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9407 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3150 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]