Aktualna wersja KS-PPS: 2024.03.1.1 z dnia 2024-10-31Monitoring temperatury w lodówkach medycznych Kontakt redakcja@forumpps.plJesteśmy na Facebooku, dołącz do nas! 16 Lecie Forumpps.pl
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Może antywirus coś Ci blokuje?
Jak miałem Avast to częsta tak blokował, że wyłączenie nic nie dawało, dopiero jak go wywaliłem to poszło. Tylko to nie musi u Ciebie tak być, ale różnie to bywa:-)
Witam, U mnie ten komunikat pojawił się po przedostatniej aktualizacji - wtedy wyłączyłem KS-PPS w menedżerze zadań zakończyłam zadania -> osoz i firebird i zrobiłam KS-PPS\serw\ksinstal i wszystko do normy wróciło. Więc może to Ci pomoże.
Z katalogu SERW usuń plik ksinPPS.dll, wyłącz antywirusy i zrób jeszcze raz aktualizację programu + ewentualnie ksinstal w razie konieczności.
proszę z katalogu KS-PPS, tam gdzie został zainstalowany program, usunąć plik kspsrozl.dll, wers.xml oraz z katalogu SERW ksinPPS.dll Następnie otworzyć program i zaktualizować go do najnowszej wersji przez przycisk Aktualizacja -> Aktualizacja.
Dynamic SQL Error SQL error code = -104 Token unknown - line 1, column 57 ) Invalid token Error Code: 249