Dzień dobry, nie mogę naprawić błędu "Niezgodne dane kontaktu" powiązanego z koicydencją. Błąd dotyczy zestawu świadczeń w opiece długoterminowej. Wszystko zaczęło się od tego, że sprawozdany został pobyt pacjenta w marcu, chociaż pacjent powinien być wypisany w lutym. W marcu pojawił się błąd - koicydencja pobytu z wizytą w POZ. Usunęłam świadczenie jednostkowe za marzec i wypisałam pacjenta w lutym. Nie wiem, co zrobiłam, ale pociągnęło mi 2017 rok (pacjent od sierpnia 2017) i pojawił się błąd "Poprawa pozycji rozliczeniowej zablokowana". Dziś umowa za 2017 została odblokowana i sytuacja wygląda tak: w KSPPS nie ma tego marca, nawet jak dam filtr z pozycjami usuniętymi (chociaz nie wiem, czy powinien tam wtedy być), a na SZOI w wykazie pozycji z problemami w bieżącym rozliczeniu jest dalej koicydencja w świadczeniu o numerze ID, którego już nie ma w KSPPS. Raporty zwrotne zawierają tylko błędy "Niezgodne dane kontaktu" dla zestawu świadczeń i "Błąd pozycji rozliczeniowej wynikający z innego błędu bla bla" dla produktów kontraktowych. Innych błędów nie ma. Proszę o pomoc, nie jestem informatykiem, rozliczenia z NFZ prowadzę tylko dla "swojej" placówki, uczę się na bieżąco, częstokroć korzystając z wiedzy zastanej na tym forum.