collapse

Reklama


Autor Wątek: Problem dodaniem usługi w KSPPS.  (Przeczytany 2686 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mlutek

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 342
  • Pomógł? 3
Problem dodaniem usługi w KSPPS.
« dnia: Lipca 07, 2017, 22:59:40 pm »
Witam.
Mam problem z KS-PPS.
Wgrałem nowa umowę do KSPPS-a i nie moge dodać produktu-usługi.
W umowie mam dwa miejsca wykonywania usług, jedno z nich działa i wszystko jest w porzadku moge dodać usługę w drugim miejscy
Po wybraniu pacjenta, miejsca wykonywania, lekarza i umowy, nie wyświetla mi sie lista wybranej umowy i lista usług z pakietu.
W czym tkwi problem.?
Spojrzałem w zakładkę umowy i w nich jest wszystko OK.
tzn w umowie jest miejsce wykonywania świadczeń i pakiet uslug.
Problem dotyczy nowego okresu, gdyż jeśli chce dodać usługę z datą sprzed 01.07 po wybraniu pacjenta, miejsca wykonywania, lekarza i mowy wyświetla mi sie lista wybranej umowy i lista usług z pakietu.
Wgrywałem umowę kilka razy a mimo tego gdzieś jest jakiś błąd bo nie mogę dodać usługi z nowym półroczem.
Sprawdzałem bazę fixem i nie wyświetlił mi sie żaden błąd.
Proszę o jakieś wskazówki. .....dzieki...
aha i jeszcze jedno
Mogę dodać wizytę z datą czerwcową i wszystko jest ok, ale jesli chce zmienic na date z lipca to wyświetla mi sie informacja....
Nie mozna zmienić dat tego świadczenia, ponieważ w ramach świadczenia istnieją produkty, których umowa nie obowiązuje we wskazanym okresie rozliczeniowym...
natomiast w drugim miejscu wykonywania usług jest wszystko OK, i mogę date z czerwca zmienić na lipcową

« Ostatnia zmiana: Lipca 07, 2017, 23:15:09 pm wysłana przez mlutek »

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3035
  • Pomógł? 321
  • Podkarpacki OW
Odp: Problem dodaniem usługi w KSPPS.
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 08, 2017, 00:50:12 am »
Podglądnij sobie okresy w umowie, na które obowiązuje. Zachowanie takie, jakby umowa w tym okresie nie obowiązywała. Sprawdź nawet spod pliku umowy czy na problematyczne okresy rzeczywiście umowa jest.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline foti

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 372
  • Pomógł? 5
Odp: Problem dodaniem usługi w KSPPS.
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 08, 2017, 11:13:23 am »
Jak to AOS to pobierz nową umowe do SZOI
Umowy były do czerwca teraz są przedłużone do września ale trzeba pobrać nowy plik umowy

Offline mlutek

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 342
  • Pomógł? 3
Odp: Problem dodaniem usługi w KSPPS.
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 08, 2017, 18:53:13 pm »
Mam wrazenie ze to wina zle wygenerowanego pliku umowy.
Umowe pobralem z SZOI, w pliku umx tez sprawdzalem, niby wszystko jest Ok, a mimo tego nie działa...
sam juz nie wiem jaki moze byc inny problem

Offline neelix

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 991
  • Pomógł? 39
Odp: Problem dodaniem usługi w KSPPS.
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 08, 2017, 19:43:09 pm »
Kiedyś zdarzyło mi się że w umx było złe miejsce wykonywania, poprawiali w NFZ, dzwoń i dopytaj. Chyba że w konkursie wykazaliście nowe miejsce.

Offline foti

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 372
  • Pomógł? 5
Odp: Problem dodaniem usługi w KSPPS.
« Odpowiedź #5 dnia: Lipca 09, 2017, 14:03:24 pm »
Mam wrazenie ze to wina zle wygenerowanego pliku umowy.
Umowe pobralem z SZOI, w pliku umx tez sprawdzalem, niby wszystko jest Ok, a mimo tego nie działa...
sam juz nie wiem jaki moze byc inny problem

A po wgraniu umowy do programu widzisz na liście w umowie miesiąc na który chcesz wpisywać usługi?

Offline mlutek

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 342
  • Pomógł? 3
Odp: Problem dodaniem usługi w KSPPS.
« Odpowiedź #6 dnia: Lipca 10, 2017, 08:45:33 am »
Po wgraniu umowy, wydaje mi sie ze wszystko jest OK, bo widac II połrocze jak i rowniez specyfikacje umowy.
Niestety jak chce dodac produkt to umowy to nic mi sie nie pokazuje.
Pozatym jesli wpisze z datą czerwcową to wszystko jest OK jak chce poprawic datę to wyskakuje mi komunikat
Nie mozna zmienić dat tego świadczenia, ponieważ w ramach świadczenia istnieją produkty, których umowa nie obowiązuje we wskazanym okresie rozliczeniowym...
Nie wiem wiec jak to poprawic...

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9314
  • Pomógł? 519
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Problem dodaniem usługi w KSPPS.
« Odpowiedź #7 dnia: Lipca 10, 2017, 08:53:59 am »
Pobierz jeszcze raz umowę.

Offline mlutek

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 342
  • Pomógł? 3
Odp: Problem dodaniem usługi w KSPPS.
« Odpowiedź #8 dnia: Lipca 10, 2017, 10:22:46 am »
Umowe pobieralem kilkakrotnie, i tez zawsze ją wygrywalem...
Niestety nic nie pomaga:(

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 219
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9314 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3180 Wiadomości
karolweksler
3075 Wiadomości
09061303
3035 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1623 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]