Witam wszystkich. Poszukuję metody rozwiązania problemu, który powstał w wyniku dezaktywacji miejsca wykonywania świadczeń. W związku z przeniesieniem szkoły do innej miejscowości w celu zgłoszenia tego faktu do NFZ wykonałem czynności wg instrukcji -zamknięcie z końcem sierpnia 2013 harmonogramów personelu, komórki, zdjęcie sprzętu i dodanie nowej lokalizacji. Następnie wygenerowałem wniosek zmian do umowy i popełniłem błąd - nie zatwierdziłem go. Zamiast tego wykonałem kolejne czynności m.in. dezaktywowanie starego miejsca i stworzenie nowego miejsca, przypięcie zasobów i określenie harmonogramów. Wróciłem do wniosku i kolejny błąd - zaktualizowałem go i na liście pozycji dla tej komórki mam status usunięcie. Przeczytałem wszystkie wątki, które znalazłem na tym forum dotyczące mojego problemu, ale żaden nie został zakończony informacją jak udało się (lub nie) ten problem rozwiązać. Kontakty z NFZ nic nie wnoszą - panie po drugiej stronie nie widzą żadnego problemu, twierdząc, że przecież to łatwe do rozwiązania po mojej stronie. Moje tłumaczenia, że dopóki sprawy nie rozwiążę to nie mogę zgłosić wniosku z zamknięciem miejsca w starej szkole, dzięki któremu będzie można zgłosić nowe miejsce. Miałem nadzieję, że przekażą moją sprawę do swoich informatyków od SZOI, ale niestety nie.
Jeśli ktoś miał okazję dojść do końca w rozwiązaniu takiej sprawy proszę o sugestie, za które z góry dziękuję.
Może, ma ktoś maila lub tel do informatyków od SZOI w Warmińsko Mazurskim OW NFZ?