Witam,
Tworzę nowy wątek, ponieważ nie doszukałem się żadnych informacji w tym zakresie na forum.
Czy ktoś z Państwa spotkał się z następującymi błędami pojawiającymi się w module Terminarz?
Błąd wyskakuje w momencie, gdy użytkownik wznawia pracę w module Terminarz, czyli wtedy kiedy system blokuje konto i żeby kontynuować pracę należy ponownie podać hasło. Załączam obrazki w celu prezentacji problemu. Dodatkowo dodam, że na stacji roboczej użytkownika w lokalizacji C:\KS\KS-PPS\LOGI\ znajduje się pliczek KSPPS.err, w którym po zaistnieniu błędów pojawia się wpis:
//=== Data: 2011-01-09 19:10:40 Schemat: PPS Uytkownik: <>
// Program: C:\KS\KS-PPS\KSPPS.EXE z dnia: 2010-10-28 09:30
// Stanowisko: 16 Terminal: 187 Oddzia:
// Wolne zasoby: 21% Dostpna pami: 91820 (457968) kB Rozmiar pliku
SWAP: 688128 kB
// Ilo instancji: 2 Czas pracy systemu Windows: 22,31 min.
// Wyjtek obsuono w: C:\KS\KS-PPS\KSPPS.EXE z dnia 2010-10-28 09:30 //
Formatka: [TfrmMenuGUI] System Informatyczny KS-PPS
// lad wywoania formatki : \frmMenuGUI
// Opis wyjtku: EOSError:
System Error. Code: 5.
Odmowa dostpu
Problem z tym błędem polega na tym, że jak się pojawi to Terminarz i dane w nim zawarte przestają się odświeżać, jedynym wyjściem jest ponownie uruchomić Terminarz.
Prawa systemowe posprawdzane, pełne dla wszystkich, żeby wykluczyć tego typu błędy, niestety nadal to samo, serwer Firebird 2.5.0
Dodam, że szanowna Pani z Kamsoftu poradziła mi zaktualizować program do najnowszej wersji :-(, zostawiam bez komentarza takie porady ponieważ ktoś kto zajmuj się systemem KSPPS od paru lat ma już wyrobione pewne podstawowe odruchy.