Tak się składa że muszę wpisać cały miesiąc świadczeń stomatologicznych do KS-PPS, jako że rozliczam kwiecień, a umowy były na pierwszy kwartał (do marca), muszę mieć nowy plik z umową pobrany z SZOI, aby taki plik otrzymać musiałem zrobić wniosek o zmiany na pozostałą część roku co uczyniłem w wyznaczonym przez NFZ terminie (do 20 kwietnia) wniosek został zaakceptowany przez NFZ, nie pobrałem jednak pliku z umową (po sprawdzeniu że NFZ zaakceptował wniosek nie wchodziłem już na SZOI). Teraz jak wchodzę na SZOI to w umowach nie ma nic do pobrania, i nie wiem czy NFZ nie wygenerował umowy, czy też NFZ udostępnił umowę ale potem usunął plik do pobrania. W większości przypadków dotychczas plik z umową po pewnym czasie od zawarcia umowy był usuwany z menu, tak iż pobranie umowy nie było możliwe.
Wygląda na to że po długim weekendzie czeka mnie telefon do NFZ aby raczyli mi udostępnić plik z umową - mam nadzieję że nie będzie problemów....
Czy ktoś orientuje się dlaczego NFZ usuwa pliki z umowami do pobrania po pewnym czasie? dla mnie nie ma to większego sensu, czym może to być podyktowane? do niektórych starych umów pliki są do tej pory do pobrania.