Czy ktoś z Państwa spotkał się już z następującym problemem (mam nadzieje, że logicznie to wytłumaczę).
Wróciły świadczenia na portalu do poprawy. dwa różne kupony. jeden z kodem błędu 1513005 - Brak odpowiedniego kodu ICD9 dla danego świadczenia oraz drugi - 51606042 - Współwystępowanie świadczeń, których nie można sumować w tym samym czasie.
Problem w tym, że wyszukujących tych świadczeń w medice - nie ma ich. Mam kupon realizowany dla danego pacjenta. są świadczenia (poprawne), natomiast produktów, których tycza się błędy nie ma.
Dzwoniliśmy do NFZ - mamy sobie sami radzić - oni widzą te produkty więc również i błędy - to nasz problem. Dzwoniliśmy do mediki - nikt nie jest w stanie mi pomóc bo w medice nie ma takich produktów nigdzie wykazanych. Błędy nadal sobie wiszą...i w sumie nie wiemy co teraz... Za trzy miesiące Fundusz pewno wystawi korektę, tylko jak skoro ja nie mam tych produktów w medice...
Czy ktoś miał już podobny problem? Czy macie jakieś pomysły jak to ugryźć?