collapse

Reklama


Autor Wątek: Koicydencja w usuniętym świadczeniu  (Przeczytany 2738 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zeldamech

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 7
  • Pomógł? 0
Koicydencja w usuniętym świadczeniu
« dnia: Maja 14, 2018, 23:21:38 pm »
Dzień dobry, nie mogę naprawić błędu "Niezgodne dane kontaktu" powiązanego z koicydencją. Błąd dotyczy zestawu świadczeń w opiece długoterminowej. Wszystko zaczęło się od tego, że sprawozdany został pobyt pacjenta w marcu, chociaż pacjent powinien być wypisany w lutym. W marcu pojawił się błąd - koicydencja pobytu z wizytą w POZ. Usunęłam świadczenie jednostkowe za marzec i wypisałam pacjenta w lutym. Nie wiem, co zrobiłam, ale pociągnęło mi 2017 rok (pacjent od sierpnia 2017) i pojawił się błąd "Poprawa pozycji rozliczeniowej zablokowana". Dziś umowa za 2017 została odblokowana i sytuacja wygląda tak: w KSPPS nie ma tego marca, nawet jak dam filtr z pozycjami usuniętymi (chociaz nie wiem, czy powinien tam wtedy być), a na SZOI w wykazie pozycji z problemami w bieżącym rozliczeniu jest dalej koicydencja w świadczeniu o numerze ID, którego już nie ma w KSPPS. Raporty zwrotne zawierają tylko błędy "Niezgodne dane kontaktu" dla zestawu świadczeń i "Błąd pozycji rozliczeniowej wynikający z innego błędu bla bla" dla produktów kontraktowych. Innych błędów nie ma. Proszę o pomoc, nie jestem informatykiem, rozliczenia z NFZ prowadzę tylko dla "swojej" placówki, uczę się na bieżąco, częstokroć korzystając z wiedzy zastanej na tym forum.

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3153
  • Pomógł? 230
Odp: Koicydencja w usuniętym świadczeniu
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 15, 2018, 18:01:48 pm »
Wyfiltruj ten zestaw i spróbuj wybrać 'przygotuj odfiltrowane zestawy do ponownego przesłania'.

Offline zeldamech

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 7
  • Pomógł? 0
Odp: Koicydencja w usuniętym świadczeniu
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 16, 2018, 14:31:29 pm »
Niestety próbowałam już tak robić i nic się nie zmieniło w kwestii błędów.

Offline zeldamech

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 7
  • Pomógł? 0
Odp: Koicydencja w usuniętym świadczeniu
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 23, 2018, 12:26:00 pm »
Dla zainteresowanych rozwiązaniem sprawy - po tygodniu korespondencji z Kamsoftem i różnych dziwnych, acz nieudanych próbach naprawy błędu, sprawę załatwiłam w NFZ, gdzie ręcznie poprawiono raport, żeby wszystko się zgadzało między SZOI a KSPPS. :o

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 478
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 6
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9409 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]