collapse

Reklama


Autor Wątek: Comiesięczny raport  (Przeczytany 7972 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kasienka9

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Pomógł? 3
Comiesięczny raport
« dnia: Września 22, 2015, 09:16:30 am »
,,,,,,,,Ocena listy oczekujących na udzielenie świadczenia ma być dokonywana pod względem:
prawidłowości prowadzenia dokumentacji;
czasu oczekiwania na udzielenie świadczenia;
zasadności i przyczyn zmian terminów udzielenia świadczeń.

Z przeprowadzonej oceny listy oczekujących należy sporządzić raport."""""

Cytat z informacji na SZOI. Coś nowego czy coś pominęłam. Co miesiąc mamy klepać następny papierek który zostaje w szafie u nas czy gdzieś  wysyłać tzn donos na nas samych czy dobrze prowadzimy kolejki bo już nie łapię?

Offline in_di

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 82
  • Pomógł? 1
  • kujawsko-pomorski OW
Odp: Comiesięczny raport
« Odpowiedź #1 dnia: Września 22, 2015, 14:24:33 pm »
Tak to "stary" wymóg wynikający z art. 21 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej. Po comiesięcznej ocenie należy sporządzić raport.

Offline madziazet

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 4
  • Pomógł? 0
Odp: Comiesięczny raport
« Odpowiedź #2 dnia: Października 01, 2015, 19:31:14 pm »
A czy może ktoś prowadzi takie raporty i podpowie jak to ma wyglądać?

Offline rehab

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 91
  • Pomógł? 2
Odp: Comiesięczny raport
« Odpowiedź #3 dnia: Października 05, 2015, 08:44:19 am »
Czy ktoś już się dowiedział jak zrobić taki raport???

Manioo SE

  • Gość
Odp: Comiesięczny raport
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 25, 2016, 11:02:49 am »
Pewien minister kiedyś zapowiedział likwidację kolejek .......


a dziś :

ZOW NFZ analizuje dane dotyczące kolejek oczekujących sprawozdawane przez placówki.

W wielu przypadkach przekazywane dane budzą wątpliwość ze względu na znaczne liczby osób oczekujących, długie czasy oczekiwania i wykazywane odległe pierwsze wolne terminy wizyt dla pacjentów pierwszorazowych.

Przypominam podstawowe zasady tworzenia kolejki oczekujących:

    na listach oczekujących na udzielenie świadczenia nie umieszcza się pacjentów kontynuujących leczenie u danego świadczeniodawcy zaś lista oczekujących nie stanowi terminarza wizyt, w którym planowane są zarówno przyjęcia pacjentów znajdujących się pod stałą opieką jak i pacjentów pierwszorazowych,

    na listę oczekujących wpisuje się tylko pacjentów pierwszorazowych.

Zaznaczam, iż ZOW podda szczegółowej analizie  kolejno wszystkie zakontraktowane zakresy świadczeń.

edit:
nowa władza chce pokazać poprzedniej , że kolejki można zlikwidować  :P

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9397
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW

Offline mpi

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3356
  • Pomógł? 116
  • Kujawsko-Pomorskie
Odp: Comiesięczny raport
« Odpowiedź #6 dnia: Marca 25, 2016, 18:04:30 pm »
Teraz się za szkolenia biorą :)

Bo u nas to wygląda tak: ma ktoś na samej górze pomysł, najczęściej nie do końca opracowany, jednak w ekspresowym tempie go wprowadza w życie, ci którzy muszą się do niego stosować mają wiele wątpliwości ale nie ma kogo spytać o poradę. Ci którzy ewentualnie będą kontrolować po pierwsze nie zawsze mają chęci żeby pomóc ale przede wszystkim sami nie są na początku zorientowani. Po jakimś czasie jak się już zorientują i nauczą - ruszają na kontrole, oczywiście dotyczące okresów gdzie nikt nie wiedział o co chodzi.

Moja była już firma, której zależało żebym wykonywał swoją pracę jak najlepiej zrobiła mi na początku szkolenie 3 tygodniowe. Pytanie na ile zależy urzędom typu NFZ na prawidłowościach. Bo szkolenia powinny być od zawsze i to cykliczne. No i w innym wydaniu niż były do tej pory - przeczytanie prezentacji a pytania na maila.

To mówię ja - doświadczony szkoleniowiec uznany w całej Polsce :)
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2016, 18:11:06 pm wysłana przez mpi »

Offline kula67

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Pomógł? 0
Odp: Comiesięczny raport
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 06, 2016, 11:12:09 am »
Witam mam problem może ktoś mi podpowie jak go rozwiązać.
Zrobiłem kolejke miesięczną z rehailitacji w kolejce znalazł się pacjent zapisany bez nr pesel ( nie zauważyłem). Kolejka zatwierdzona i teraz nie mogę wysłać do pliku bo wykakuje ten błąd. Pacjent został skreślony z dzisiejszą datą z powodu nie dostarczenia oryginału skierowania (przeoczenie- pownno się go skreślić już w maju) i teraz jak to poprawić bo przy tworzeniu kolejki on cały czas widnieje w niej:)
Jest jakiś sposób??

Z góry dziekuje

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 495
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9397 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3143 Wiadomości
09061303
3075 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2964 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]