Albo
1.
- Skreślenie pacjenta z kolejki stabilnej w momencie jak zabrał skierowanie z powodem rezygnacja pacjenta - przecież zabrał skierowanie.
- Nie wpisywanie pacjenta do żadnej kolejki - wykonanie usługi bez kolejki. Skierowanie poprawione można by uznać za jakby nowe, a rejestracja z dziś na dziś nie wyznacza kolejki.
albo
2.
- skreślenie pacjenta z kolejki stabilnej z powodem przeniesienie pacjenta do innej kolejki w ramach świadczeniodawcy
- wpisanie pacjenta do kolejki pilnej, ale jak wyżej - wpisanie pacjenta z dziś na dziś jest bez sensu.
Druga opcja jest chyba bardziej sensowna. Na pewno nie traktować pacjenta jako nagły - do tego muszą być inne przesłanki. W przypadku kontroli z NFZtu kolejek mieć trzeba jednak sensowne uzasadnienie, czemu pacjent tak szybko (jakby bez kolejki) przyjęty.
Przywrócenie do kolejki - chyba nie, nie kojarzę. Tylko spod bazy jakby co. Nie mnie jednak funkcja taka powinna być, wydaje mi się (dostarczenie skierowania do 7dni po skreśleniu z kolejki z powodu niedostarczenia skierowania do 14dni od rezerwacji z odpowiednim uzasadnieniem).