Co do della to ja mam wykupioną jakąś biznesową gwarancję i mam 3 lata w domu. Nie wiem jak jest przy normalnej gwarancji. Serwisant, który przyjeżdża na miejsce w moich okolicach jest bardzo rzeczowy i konkretny, ale na infolinii gdzie zgłasza się usterkę masakra. Coś jak uzyskiwane odpowiedzi od naszego dostawcy oprogramowania. Człowiek musi zainstalować skype, założyć konto itd... żeby udowodnić że nie działa mikrofon wewnętrzny (i kamera bo są na tym samym układzie). I nie ma innej możliwości - bo nie przyjadą naprawić.
Swoją drogą skype darmowy ale czy do wykorzystana komercyjnego?
Z dellem podobno jest o tyle ciężko że dostęp do części jest znikomy poza serwisem i dlatego naprawy pogwarancyjne nikt poza serwisem nie chce robić. Ale nie wiem czy to prawda.
Ja ostatnio kupowałem komuś Lenovo, ale serię Z. Serię G nawet w serwisie Lenovo mi delikatnie odradzali. Chyba tylko w Lenovo są dyski hybrydowe i to mnie skusiło.
Aha - ja przynajmniej dla siebie nie wyobrażam sobie niższej rozdzielczości niż 1920x1080 (full hd)