Aktualna wersja KS-PPS: 2024.03.1.1 z dnia 2024-10-31Monitoring temperatury w lodówkach medycznych Kontakt redakcja@forumpps.plJesteśmy na Facebooku, dołącz do nas! 16 Lecie Forumpps.pl
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Nie musisz, wierzę Ci przecież Wstępna analiza - czyli walidacja oczywiście jest po imporcie listy na serwer (np. deklaracja na położną dla mężczyzny, brak pesel itd...). Ale import na serwer ustawia u nas pracownik NFZ. Ostatnio importują 6-go, 7-go i do tego dnia nie wiem czy są jakieś błędy.Być może system NFZ umożliwia automatyczny import list POZ na serwer bez ingerencji pracownika NFZ i tak jest u Was. A jaki Oddział?
Przetestowałem i import bez błędów SZOI wersja: 2013.04.2.793KS-PPS wersja: 2013.00.1.0
Nie wygląda na winę programu bo pisałeś, że w pliku XML masz pesel teściowej.Może to u tych co przedłużali umowy? U mnie np. umowy od początku roku były do 31 grudnia i nic nie przedłużaliśmy.
i z tego co wiem było tak w całej Polsce
dzisiaj byłam w nfz u informatyka - dowiedziałam się, że to jest błąd nfz i że dostane plik zwrotny i będzie ok. W domu sprawdziłam i faktycznie na SZOI miałam plik zwrotny (pobrałam go, wczytałam w pps - rozliczenia -> zwrotne) - teraz mam już chyba wszystko ok
Być może system NFZ umożliwia automatyczny import list POZ na serwer bez ingerencji pracownika NFZ i tak jest u Was. A jaki Oddział?