Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
51
« Ostatnia wiadomość wysłana przez snoopy dnia Października 09, 2025, 14:14:36 pm »
W pomorskim z FM po 1Q nie płacili za wszystkie dzieci bo mówili, że nie ma pieniędzy. Niestety już nam na błędach nie wyskakuje, że pozycja przypisana do FM, nie wiem czy u wszystkich tak jest. Teraz też za 3Q dali jakieś 70% nadwykonań dzieci, reszta pewnie będzie czekać do końca roku.
52
« Ostatnia wiadomość wysłana przez philius dnia Października 09, 2025, 11:46:33 am »
w wlkp szoi, zaczęło przechodzić z formatem 01/15/R/.........
53
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Profesor Wilczur dnia Października 09, 2025, 11:42:33 am »
54
« Ostatnia wiadomość wysłana przez thomasso dnia Października 09, 2025, 11:35:40 am »
Witam serdecznie,
Zainstalowałem na stanowisku klienckim system Windows 10 oraz klienta (końcówkę) PPS.
Natomiast podczas uruchomienia PPS na tej końcówce (i po rozpoczęciu pobierania aktualizacji z serwera PPS) pojawia się błąd (załączam zrzut ekranu).
Prośba o pomoc w usunięciu tego problemu.
Pozdrawiam
55
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bonux86 dnia Października 09, 2025, 11:00:28 am »
Witam, wiadomo coś o FM za II i III kwartał w mazowieckim?
56
« Ostatnia wiadomość wysłana przez tomek89 dnia Października 09, 2025, 08:35:59 am »
Na moje zapytanie sprzed kilku miesięcy do Kamsoftu o to czy Somed jest przetestowany z bazami Oracle PDB (od 19 i wyżej) otrzymałem odpowiedź, że somed i PDB nie ma akceptacji. Może się coś z międzyczasie zmieniło i masz takie potwierdzenie z Kamsoft. Daj znać. Jeśli nie, to czy to jest "samowolne" podejście, które pewnie będzie działać, ale bez supportu Kamsoft?
To tak, z tego co wiem to kamsoft nie zmienił podejścia do niewspierania PDB, prawdopodobnie z powodu iż są nadal systemy z Oracle XE 11g, które nie posiadały takiej funkcji. Jednakże z jakiejś przyczyny wszystko od nich pracuje lepiej jak działa na PDB (gdy używamy Oracle). Jedynym problemem jest prawidłowe ustawienie ścieżek do schematów gdy jest używany Docker z PDB. Chociaż normalne CDB też działa ale wymaga więcej dopieszczenia przy używaniu z kontenerami.
57
« Ostatnia wiadomość wysłana przez anna852 dnia Października 08, 2025, 18:00:10 pm »
W mazowieckim zmieniłam raport na wersję 12.12.1 i wszystko wróciło bez błędów - legitymacje przeszły
58
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MK dnia Października 08, 2025, 15:59:06 pm »
Użytkownik serwisowy. Pozwala pracownikowi KS zalogować się do systemu o ile oczywiście przydzielony zostanie mu dostęp przez Użytkownika. Pracownik KS ma obowiązek skorzystać z tego konta, aby w systemie zapisały się informacje administracyjne, że to czy owo zostało zrobione podczas serwisu, a nie, że zrobił to przysłowiowy Kowalski rękami pracownika KS. Aby zalogować się konieczne jest uzyskanie tokenu przez pracownika na specjalnym portalu. Token jest czasowy i dla konkretnego klienta. Zapisy o uzyskaniu tokenu ale także o zlogowaniu się nim są zapisywane po stronie portalu, jest to więc możliwe do weryfikacji. Pracownik KS, nie mówię tu o serwisie firm trzecich, tylko w taki sposób może logować się do programów KS, każdy inny sposób (np Panie Leszku, Pan mi się zaloguje) jest niedopuszczalny. Powinno być to dokładnie opisane w biuletynie czy innym informatorze z opisem aktualizacji. Przynajmniej w KS-SOMED, mam nadzieję, że jasno i dostatecznie zostało to opisane.
59
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Edward_B dnia Października 08, 2025, 13:12:25 pm »
Od następnego dnia jak zgłosiłem problem wszystko zaczęło śmigać. Nie dostałem odpowiedzi, ale nie mam też od tygodnia problemów. W zgłoszeniu podałem nr licencji dwóch gabinetów i jest cacy. Czy to przypadek 
60
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lybex dnia Października 08, 2025, 13:00:07 pm »
To jest konto dla serwisantów, którzy mają dostęp do haseł serwisowych. W praktyce - pracownicy Kamsoftu i partnerzy.
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
|
Szukaj
Kto jest on-line
Gości: 899
Ukrytych: 0
Użytkowników: 2
Użytkownicy online:
Aktywni
|