Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
51
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hornet dnia Grudnia 31, 2024, 09:27:42 am »
witam , dziś dziwny błąd przy wysyłce wniosku na pieluchomajtki , kryterium " neurogenne .... " ze słownika , wystawiane jak zawsze... błąd : " Wystąpił problem z walidacją danych po stronie usługi: Wystąpił problem z walidacją danych po stronie usługi: Przekazano kryterium przyznania wyrobu, które nie może być powodem wystawienia zlecenia na podany wyrób medyczny lub soczewki okularowe. " mam nadzieje że to problem techniczny i niedługo ustąpi , ale zapytam czy może ktoś miał podobny problem i udało się go rozwiązać ?
52
« Ostatnia wiadomość wysłana przez optix dnia Grudnia 28, 2024, 22:53:49 pm »
Witam zwracam się z prośbą w sprawie KS PPS Terminarz brak widocznych wizyt - stomatologia. Problem polega na tym, że wpisywane są wizyty w Terminarzu i są widoczne lecz po wyjściu z programu i uruchomieniu ponownie programu wizyty nie są widoczne. Filtr ma zaznaczone opcje Dowolne, Stomatologia, NFZ, Komercja. Zainstalowałem KS PPS na innym komputerze i przywróciłem bazę danych i w terminarzu nadal brak widocznych wizyt. Mam zainstalowaną najnowszą wersję KS PPS 2024.03.2.3. Podejrzewam czy może coś trzeba w ustawieniach programu zrobić. Problem z tym Terminarzem był parę wersji temu i miałem nadzieję,że po instalacji aktualizacji wizyty będą widoczne. Proszę o pomoc. Dziękuję
53
« Ostatnia wiadomość wysłana przez olusza dnia Grudnia 27, 2024, 14:41:09 pm »
czy ktoś może wie, jaki dokument końcowy powinien być wystawiony z Ośrodka Rehabilitacji Kardiologicznej Dziennej dla pacjenta i/a jaki dla lekarza kierującego?
54
« Ostatnia wiadomość wysłana przez karolweksler dnia Grudnia 24, 2024, 15:54:09 pm »
Oczywiście, że po stronie Centrali bo Ezwm to system centralny. Edycja Utrudnienia w pracy w systemie NFZ 24-12-2024 Informujemy, że w systemach NFZ występuje problem z podpisywaniem dokumentów z użyciem Profilu Zaufanego. Pracujemy nad rozwiązaniem problemów.
W systemach, w których możliwe jest pobranie dokumentu i podpisanie go zewnętrznie prosimy o czasową realizację w ten sposób w eZWM (e- zlecenie na wyroby medyczne) (https://ezwm.nfz.gov.pl/otwiera się w nowej karcie) zlecenia należy wystawiać i realizować poza systemem tj. w formie papierowej. Zlecenia wystawione w formie papierowej wymagają potwierdzenia w OW NFZ. https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/utrudnienia-w-pracy-w-systemie-nfz,8715.html
55
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krzysiu dnia Grudnia 24, 2024, 11:34:23 am »
Mam to samo Zgłosiłem mailowo do NFZ w Bydgoszczy. -dostałem odpowiedź z NFZ, że problem/awaria leży po stronie CENTRALI NFZ ! Oby do końca roku coś ruszyło w tej sprawie...
56
« Ostatnia wiadomość wysłana przez karolweksler dnia Grudnia 24, 2024, 10:11:30 am »
Nie masz na to wpływu. Zgłoś do NFZ.
57
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Grumens dnia Grudnia 24, 2024, 10:10:08 am »
Cześć, Po wykonaniu zlecenia na wyroby medycznie nie mogę go podpisać profilem zaufanym, pojawia się taki błąd: "Wystąpił problem z podpisem elektronicznym: Serwis ePUAP niedostępny. Spróbuj ponownie później lub wystaw zlecenie w formie tradycyjnej." Jak to naprawić?
58
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KrystianT dnia Grudnia 23, 2024, 17:39:30 pm »
Aneks przecież można odrzucić - najlepiej podając jakiś sensowny powód, np. że grudniowe świadczenia spowodują przekroczenie proponowany nowy, mniejszy limit...
59
« Ostatnia wiadomość wysłana przez moniazaba dnia Grudnia 23, 2024, 10:45:59 am »
Witam, czy ktoś dostał aneks zmniejszający budżet powierzony opieki koordynowanej ? Małopolski NFZ wysyła aneksy. Kontrakt nie był wyrabiany na 100 % teraz wstecznie NFZ wysyła nam aneks zmniejszający podczas gdy w grudniu już mamy sporą nadwyżkę wykonanych świadczeń. Co w takiej sytuacji ? Czy jeśli podpiszemy aneks o NFZ zapłaci za nadwykonania z grudnia ?
60
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Bercia dnia Grudnia 23, 2024, 09:38:13 am »
1. Świadczenia są z listopada 2024 ( umowa od lipca 2024, poprzednie miesiące weszły bez problemu) 2. To nie jedno świadczenie lecz wszystkie za listopad. 3. Błąd: kod terytorialny miejsca zamieszkania pacjenta nie pokrywa się z obszarem działania CZP danego świadczeniodawcy ( typ umowy 18/4 ryczałt). Kod błędu 52290001
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
|
Szukaj
Kto jest on-line
- Gości: 398
- Ukrytych: 0
- Użytkowników: 1
- Użytkownicy online:
Aktywni
|