1
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sławek dnia Dzisiaj o 00:34:34 »
Filtrujesz usługi w rejestrze świadczeń tak aby były wyświetlone te które mają być ponownie wysłane. Następnie wybierasz naprawy i oznaczenie usług do ponownego wysłania, czekasz chwilę aż przesynchronizuje i wysyłasz do raport do NFZ
2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez artur dnia Grudnia 03, 2025, 23:04:32 pm »
Dobry wieczór. Robiłem w SZOI zmiany harmonogramów pracy lekarzy, teoretycznie zmieniając wszystko od 1 października, ale pech chciał że coś poszło nie tak, okazało się że lekarzowi wywaliło dni z harmonogramów za okres 2025-07-01 - 2025-09-30, w wyniku jakiejś wstecznej weryfikacji na SZOI przyszły błędy że lekarz nie pracuje danego dnia wg zgłoszonego harmonogramu. Na SZOI już harmonogramy poprawione, aneksy podpisane, teraz pytanie, bo udało mi się przefiltrować w rejestrze świadczeń te rekordy tylko jak je teraz przygotować do ponownego wysłania do NFZ bez ręcznej edycji każdej wizyty? Chodzi o to żeby system SZOI jeszcze raz zweryfikował te wizyty.
3
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Edward_B dnia Grudnia 03, 2025, 21:44:02 pm »
Tak bo sprawdza eWuś jak wpisuje na listę, ale otwiera się obsłuż a tu wyświetla się, że nie sprawdzony. Zaglądam do kartoteki ewuś też jest zapisany że sprawdzony
4
« Ostatnia wiadomość wysłana przez frodo dnia Grudnia 03, 2025, 21:21:55 pm »
a czy w KSpps jest skonfigurowane dwuetapowe logowanie do ewuś?
5
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia Grudnia 03, 2025, 19:51:46 pm »
Tak to jest jak dawno licencja nie była wgrywana. Pobierz aktualizację z ftp, zaktualizuj program i wtedy zaimportuj licencję jak będzie się jej domagał.
6
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kimra dnia Grudnia 03, 2025, 19:27:45 pm »
Nigdy wcześniej nie wyrzuciło nam tego jako zły kod świadczenia. Co najwyżej jako wiek niezgodny z opisem świadczenia. Nie wiem, może to po prostu jakiś matrix.
7
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Carlos dnia Grudnia 03, 2025, 19:00:55 pm »
Możesz wejść w Admin->Admin->Licencje->Pobierz Jak nie pobierze to zapisać plik, który posiadasz w katalogu KS-PPS i dalej Admin->Admin->Licencje->Importuj
Taki oto efekt po imporcie licencji: Wykonanie ksinstal z katalogu serw nic nie pomaga. Carlos
8
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Grażyna dnia Grudnia 03, 2025, 18:58:21 pm »
Witam, przez pomyłkę wyniki badań zostały podczepione do innego pacjenta niż powinno. Jak naprawić ten błąd? w KSPPS.
9
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Edward_B dnia Grudnia 03, 2025, 17:49:41 pm »
Pytam tutaj bo to taki podchodzący problem. Chodzi o to, że pacjenci są wpisani i sprawdzony eWuś, ale jak otwieram wizytę to na danych podstawowych wyświetla się, że eWuś nie został sprawdzony. Szukałem w różnych ustawieniach i nie wiem w czym problem
10
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ELA1 dnia Grudnia 03, 2025, 16:08:32 pm »
mam pytanie jeśli ankieta nie została przyjęta do realizacji została dodana do gab.pielęgniarki a minęło 30 dni to czy jak terazz zrobimy to NFZ zapłaci czy może lepiej pacjenta anuluje i od nowa wystawi proszę o pomoc
|
Szukaj
Kto jest on-line
Aktywni
|