1
« Ostatnia wiadomość wysłana przez maciejj dnia Listopada 22, 2025, 23:53:59 pm »
skoro działało, a przestało po zmianie routera, a na serwerze jest ok, to szukaj ustawień zapory na routerze. Blokuje port, na którym PPS gada po sieci.
2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KMI dnia Listopada 22, 2025, 17:37:58 pm »
Ostatnio odtwarzałem bazę z kopii zapasowej i miałem ten sam komunikat. Ruszyło po ponownym uruchomieniu serwera.
3
« Ostatnia wiadomość wysłana przez thomasso dnia Listopada 22, 2025, 13:23:44 pm »
Witam serdecznie, Zaktualizowałem serwer do najnowszej wersji (2025.03.2.1). Po tej aktualizacji na końcówkach pojawiają się następujące błędy (załączniki). Dodam, iż zmieniłem również router na Funbox 3.0 natomiast nadal serwer ma adres 192.168.0.1 Nic nie zmieniałęm w tematach adresów IP etc. Jak odpalam PPS na serwerze to wszystko chodzi jak powinno. Wygląda jakby koncówki nie mogły połączyć się z serwerem. Chociaż aktualizację ściągają. Serdeczna prośba o pomoc.
4
« Ostatnia wiadomość wysłana przez VANORA1 dnia Listopada 21, 2025, 17:00:38 pm »
NIE ROZLICZAMY TYLKO WIZYTA NA W11
5
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Juli dnia Listopada 20, 2025, 09:23:57 am »
Dzień dorby, poproszę o pomoc z błędem: "Niewłaściwa grupa JGP z powodu: Podana grupa JGP nie znajduje się na liście potencjanych grup JGP" grupa ROP 7 procedur każdego dnia, czyli warunki spełnione i taki komunikat. O co chodzi?
6
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Karolina999 dnia Listopada 19, 2025, 17:05:48 pm »
Dzień dobry, gdzie jest umieszczony ten komunikat, mogę prosić o źródło? przeszukałam cały portal świadczeniodawcy oraz aktualności nfz, nie znalazłam. Również mam problem po wtórnej weryfikacji w rozliczeniu teleporad w poradni logopedycznej.
7
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Grażyna dnia Listopada 19, 2025, 16:37:59 pm »
Dziękuję bardzo, właśnie chodzi o rozpoznanie
8
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomek811 dnia Listopada 19, 2025, 12:00:42 pm »
ICD 10 zgodne z rozpoznaniem kardiologicznym w IPOM, ewentualnie Z03 i wizyta wstępna.
9
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Grażyna dnia Listopada 19, 2025, 09:39:48 am »
Mam taki komunikat przy sprawozdaniu badania Holtera ekg w opiece koordynowanej kod błędu 51005026 "Dla Świadczenia Nie Wykazano Wymaganej Przyczyny" Jaka to przyczyna?
10
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maja04 dnia Listopada 19, 2025, 09:29:15 am »
niestety tak, najgorszy program na jakim pracowałam, brak w nim jakiejkolwiek logiki
|
Szukaj
Kto jest on-line
Aktywni
|