Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
« Ostatnia wiadomość wysłana przez snoopy dnia Listopada 14, 2025, 10:09:26 am »
Oświadczenie brzmi : oświadczam, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem złożenia wniosku o zwiększenie kwoty zobowiązania, nie uzyskałem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie ani nie przystąpiłem do użytkowania inwestycji, z której wykorzystaniem są udzielane świadczenia opieki zdrowotnej, których dotyczy to zwiększenie
Bardziej to rozumiem jako : widziały gały co brały, za dużo kasy miały Nawiązując do przykładu tomografa : stać Cię na niego było to nie dostaniesz więcej kasy przez 5 lat Bo jak w ciągu 5 lat składałeś wniosek to nie masz prawa do zwiększenia zobowiązania.
22
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Profesor Wilczur dnia Listopada 14, 2025, 09:59:49 am »
Co jest absurdem samym w sobie, bo jak mógłbym udzielać świadczeń ("na NFZ") z okolic IOWISZ (czyli inwestycja na 2 miliony cebulek) bez zgody na inwestycję? To kupiłem sobie tomograf, dostałem negatywną ocenę IOWISZ ale NFZ zakontraktował mi świadczenia? Już nie mówiąc o uzasadnieniu wprowadzenia tego oświadczenia wstecznie, gdzie obecna władzuchna pisze, że "ustawodawca z pewnością miał na myśli xyz" - gdy ten ustawodawca to poprzednicy. Dla mnie te oświadczenia to krycie jakiegoś szwindlu.
23
« Ostatnia wiadomość wysłana przez snoopy dnia Listopada 14, 2025, 09:56:15 am »
Nie mam pojęcia jak wy działacie, ale nie wyobrażam sobie dać jedno konto na ewuśu każdemu pracownikowi. W teorii i praktyce ktoś się kiedyś do tego przyczepi bo oni widzą kto personalnie sprawdzał ewuś danej osoby. Nie ma raczej też większego problemu, żeby każdy pracownik korzystający z systemu miał swoje konto, zmienić hasło przez program raz na kilka mc (bo tak wymaga tego teraz PŚ) to nie jest problem, szczególnie, że jako admin w PŚ można pracownikowi zdalnie hasło zresetować. Co do powyższych wiadomości to w PŚ wchodzicie w Administracji w Uwierzytelnianie dwuskładnikowe MFA, następnie Kod QR i pod wyświetlonym kodem będzie opcja dodaj ręcznie i pokaże się ciąg znaków, kopiujecie go i wklejacie w programie z którego korzystacie, następnie (czasem potrzebne jest przelogowanie użytkownika) działacie jak wcześniej, klik i sprawdzone bo kody dodają się automatycznie. Ważne, aby czas na serwerze był aktualny i jak macie automaty ustawione to zweryfikować czy poprawnie działają, jak nie to odnowić je. Cały proces prosty i przyjemny, zajął kilka minut na 5 użytkownikach
24
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KMI dnia Listopada 14, 2025, 09:53:38 am »
Dzięki za odpowiedź. W ciągu tygodnia rozłożyłem to sobie łopatologicznie i doszedłem do wniosku, że oświadczenie mówi o tym: "nie udzielałem świadczeń tam, gdzie powinienem mieć IOWISZ, a go nie mam"
25
« Ostatnia wiadomość wysłana przez snoopy dnia Listopada 14, 2025, 09:44:53 am »
Jak składaliście w ciągu ostatnich 5 lat wniosek o Opinię o celowości inwestycji to nie podpisujecie. Jak nie składaliście, to podpisujecie. Więcej o opinii : https://www.gov.pl/web/uw-opolski/opinia-o-celowosci-inwestycji-w-sektorze-zdrowia---iowiszDość jasno opisane co jak i dla kogo.
26
« Ostatnia wiadomość wysłana przez TomaszTomasz dnia Listopada 14, 2025, 08:04:08 am »
https://slowniki.nfz.gov.pl/WyrobyMedyczne/SlownikWyrobowMedycznychList/6895?Kod=&Nazwa=naprawa%25w%C3%B3z&KodRozp=&NazwaRozp=
dzięki, na liście jest taka pozycja pod P.127A.N i S.13.01.00.N jednak jak wyszukuje na portalu ezwm to nie mam takich kodów, wystawiane z komórki 2300 Ośrodek rehabilitacji dziennej, co może być przyczyną? Nowy do wybrania jest pod kodem S.13.01.00 ale naprawy nie mam.
27
« Ostatnia wiadomość wysłana przez artur dnia Listopada 14, 2025, 00:29:50 am »
Krótkie pytanie czy jak w module Admin/NFZ jednemu operatorowi dodałem już ten długi Secret w oknie "Parametry do generowania kodu TOTP", to już wszystko jest zrobione?
Czy hasło będzie się już generować samo czy też Panie w recepcji będą musieć za każdym razem ten kod wpisywać same? Czy muszę teraz szukać apki generującej kody i kazać im wpisywać kod z apki za każdym sprawdzeniem?
28
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KrystianT dnia Listopada 13, 2025, 22:33:30 pm »
29
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dr_Chichot dnia Listopada 13, 2025, 17:48:08 pm »
proszę o pomoc przy wprowadzeniu kod secret mmedica błąd Brak identyfikacji operatora podane parametry sa nieprawidłowe brak dostępu nieznany operator lub hasło ale jak się loguje do ewusia to działa popraawnie
sprawdź czy godzina na komputerze jest dokładnie taka jak na https://www.gum.gov.pl/
30
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ELA1 dnia Listopada 13, 2025, 16:18:06 pm »
proszę o pomoc przy wprowadzeniu kod secret mmedica błąd Brak identyfikacji operatora podane parametry sa nieprawidłowe brak dostępu nieznany operator lub hasło ale jak się loguje do ewusia to działa popraawnie
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
|
Szukaj
Kto jest on-line
Aktywni
|