11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia Grudnia 04, 2025, 09:26:05 am »
Najpierw pacjent musi być w SOR/IP, później każda wizyta w poradni z tym samym rozpoznaniem (oczywiście z listy dozwolonych) w ciągu 60 dni od SOR/IP. I nie, nie można AN1 dodać do rozliczenia z SOR/IP bo to dotyczy tylko poradni.
12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez nowyuztkownik10 dnia Grudnia 04, 2025, 09:09:15 am »
Proszę o wytłumaczenie zasady rozliczania wizyt ze wskazań nagłych współczynnikiem AN1 w poradni ortopedycznej. Czy można rozliczyć wizytę ze wskazań nagłych jeśli pacjent ma skierowanie (tryb. przyjęcia na podstawie skier.)? 60 dni jest liczone od pierwszej wizyty w poradni na dane rozpoznanie? Co z pacjentem z sor/poszpitalnym? Czy też można go rozliczyć z tym współczynnikiem? (wizyta w ciągu 60dni w poradni po wyjściu ze szpitala)
dziękuje
13
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sławek dnia Grudnia 04, 2025, 00:34:34 am »
Filtrujesz usługi w rejestrze świadczeń tak aby były wyświetlone te które mają być ponownie wysłane. Następnie wybierasz naprawy i oznaczenie usług do ponownego wysłania, czekasz chwilę aż przesynchronizuje i wysyłasz do raport do NFZ
14
« Ostatnia wiadomość wysłana przez artur dnia Grudnia 03, 2025, 23:04:32 pm »
Dobry wieczór. Robiłem w SZOI zmiany harmonogramów pracy lekarzy, teoretycznie zmieniając wszystko od 1 października, ale pech chciał że coś poszło nie tak, okazało się że lekarzowi wywaliło dni z harmonogramów za okres 2025-07-01 - 2025-09-30, w wyniku jakiejś wstecznej weryfikacji na SZOI przyszły błędy że lekarz nie pracuje danego dnia wg zgłoszonego harmonogramu. Na SZOI już harmonogramy poprawione, aneksy podpisane, teraz pytanie, bo udało mi się przefiltrować w rejestrze świadczeń te rekordy tylko jak je teraz przygotować do ponownego wysłania do NFZ bez ręcznej edycji każdej wizyty? Chodzi o to żeby system SZOI jeszcze raz zweryfikował te wizyty.
15
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Edward_B dnia Grudnia 03, 2025, 21:44:02 pm »
Tak bo sprawdza eWuś jak wpisuje na listę, ale otwiera się obsłuż a tu wyświetla się, że nie sprawdzony. Zaglądam do kartoteki ewuś też jest zapisany że sprawdzony
16
« Ostatnia wiadomość wysłana przez frodo dnia Grudnia 03, 2025, 21:21:55 pm »
a czy w KSpps jest skonfigurowane dwuetapowe logowanie do ewuś?
17
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia Grudnia 03, 2025, 19:51:46 pm »
Tak to jest jak dawno licencja nie była wgrywana. Pobierz aktualizację z ftp, zaktualizuj program i wtedy zaimportuj licencję jak będzie się jej domagał.
18
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kimra dnia Grudnia 03, 2025, 19:27:45 pm »
Nigdy wcześniej nie wyrzuciło nam tego jako zły kod świadczenia. Co najwyżej jako wiek niezgodny z opisem świadczenia. Nie wiem, może to po prostu jakiś matrix.
19
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Carlos dnia Grudnia 03, 2025, 19:00:55 pm »
Możesz wejść w Admin->Admin->Licencje->Pobierz Jak nie pobierze to zapisać plik, który posiadasz w katalogu KS-PPS i dalej Admin->Admin->Licencje->Importuj
Taki oto efekt po imporcie licencji: Wykonanie ksinstal z katalogu serw nic nie pomaga. Carlos
20
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Grażyna dnia Grudnia 03, 2025, 18:58:21 pm »
Witam, przez pomyłkę wyniki badań zostały podczepione do innego pacjenta niż powinno. Jak naprawić ten błąd? w KSPPS.
|
Szukaj
Kto jest on-line
Aktywni
|