b) po ust. 3 dodaje się ust. 3a - 3c w brzmieniu:
"3a. Świadczeniodawca obowiązany jest do uzyskania we właściwym oddziale Funduszu upoważnienia do korzystania z usługi Elektronicznej Weryfikacji Uprawnień Świadczeniobiorców umożliwiającej występowanie o sporządzenie dokumentu potwierdzającego prawo do świadczeń, zgodnie z art. 50 ust. 3 ustawy.
3b. W celu uzyskania upoważnienia, o którym mowa w ust. 3a, świadczeniodawca składa w oddziale Funduszu wniosek, w terminie:
1) 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej; albo
2) 14 dni roboczych od dnia wejścia w życie niniejszego zarządzenia - w przypadku świadczeniodawcy, który zawarł umowę o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych przed dniem wejścia w życie niniejszego zarządzenia.
3c. W przypadku niedopełnienia przez świadczeniodawcę obowiązku określonego w ust. 3a, z przyczyn leżących po stronie świadczeniodawcy, oddział Funduszu może nałożyć na świadczeniodawcę karę umowną, o której mowa w § 6 ust. 4 załącznika nr 2 do zarządzenia, stanowiącego wzór umowy o udzielenie świadczeń opieki zdrowotnej - rehabilitacja lecznicza.";
Absurdalność generowania XML pobranego z danych NFZ i jego ponownego im przesyłania . Bareja by tego lepiej nie wymyślił.
U mnie przyszła kobitka , zrobiła zdjęcie drzwi gabinetu
(...)Nikt nie lubi medyków . (...)
A kody procedur icd9 trzeba w dokumentacji pisać?Niby nie ale jak podasz np w raporcie że badano cycki a w dokumentacji bedzie że fizykalnie bez zmian . To.... Wiele niuansów . naprawdę szkoda naszej inwencji. To jawny ucisk. Ale jak to mozna rodmuchac . Kłamstwo, oszustwo , publiczne pieniadze itd.
A kody procedur icd9 trzeba w dokumentacji pisać?Nie, nie trzeba, tz. Historia choroby, w części dotyczącej wypisania pacjenta ze szpitala, zawiera ICD-9 - dla zainteresowanych § 19 pkt.3 ROZP.MIN. ZDR. z dnia 21 grudnia 2010 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania.
W Brodnicy nie wyprosili wizytujących pracowników NFZ i w efekcie nie mają już kontraktu.Miesiąc temu miałem podobną sytuację w bydgoskim MSWiA tylko, że potrzebowałem pomocy rano o 7.00, a p.doktor powiedziała mi, że: ona jest pediatrą, właśnie się minąłem w drzwiach z lekarzem od dorosłych, ma komputer wyłączony i by musiała go włączyć, i żebym poczekał aż lekarz rodzinny mnie przyjmie. Sytuacja była kryzysowa i chyba dlatego nie doniosłem uczciwie aczkolwiek z obrzydzeniem
http://www.nfz-bydgoszcz.pl/article/o_oddziale/dla_mediow/article.php?id_item_tree=5b87d145ca82de22f6138d0c88b665a0&id_art=c9f3a472f5bde270f361fe09d8d746a4
W tym przypadku przegięli trochę. I takie coś mnie wkurza. Przez takie postępowanie jest coraz gorzej - coraz więcej weryfikacji, kontroli itd. Uczciwi cierpią przez nieuczciwych.
i gdyby nie moja wiedza w tym zakresie to bym pewnie do tej pory nie zrobił tego świadczenia.