Witam!
Miałam dokładnie ten sam problem i telefonów do NFZ i Kamsoftu nie było końca. Każdy mówił co innego, a ja wciąż poprawiałm poprawiane produkty i wysyłałam raporty, które po chwili były w całości odrzucane z takim samym komunikatem. U mnie problem się rozwiązał, gdyz w końcu udało mi się wczoraj wystawić korekty rachunków. I z tego, co się dowiedziałam, to problem był po stronie NFZ. Ja składałam pismo do NFZ o odblokowanie pełnego dostępu do umowy. Mam jednak pytanie dotyczące jeszcze tych korekt, bo utknęłam. Póki co wystawiłam rachunki, które minusują mi te świadczenia, ale jak teraz zrobić aby to wyszło mi na plus. Usługi są poprawione i nie będę "oddawać" pięniędzy, bo błąd nie wynikał z mojej winy. Czy powinnam zrobić jeszcze raz żądanie rozliczenia?? Z góry dziękuję za odp.