collapse

Reklama


Autor Wątek: Brak epizodów do wysłania do wybranego płatnika  (Przeczytany 9763 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Egon

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 63
  • Pomógł? 0
Odp: Brak epizodów do wysłania do wybranego płatnika
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 03, 2011, 09:34:49 am »
Wersje 2011.00.1.1 oraz 2011.00.2.0 mają chyba jakąś usterkę stąd pojawia się komunikat o braku epizodów. Miałem to samo; być może ponowne wgranie umów rozwiązuje problem - nie próbowałem tego, a ten błąd "ominąłem" cofając się do niżej podanej wersji. Ja wszystkie aplikacje na których pracuję zaktualizowałem patchem do 2011.00.1.0 - ta moim zdaniem pracuje stabilnie i poprawnie (także w szablonach z żądaniem rozliczenia).
Tommy, możesz mi dokładniej wytłumaczyć jak się cofnąć do poprzednich wersji jeśli w tej chwili mam 2011.00.2.0 ?

Offline MATEUSZ1000

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł? 0
Odp: Brak epizodów do wysłania do wybranego płatnika
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 03, 2011, 23:50:01 pm »
Witam kolegów i koleżanki,

mam  ten sam problem.
raport za 2010r robi się elegancko w wersji 5.1.5 i  łapie tylko świadczenia dotyczące 2010r tak jak powinien.
Natomiast niechce się wygenerować raport z swiadczeniami za 2011 wywala komuikat jak w temacie: "Brak epizodów do wysłania do wybranego płatnika". niesety wgranie pliku umowy nic niedaje.
Czy ktoś wie może co z tym zrobić ??

Jak widać nie mogę przez to spać :(

Pozdrawiam
Mateo

Offline Bartosz

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2375
  • Pomógł? 178
  • Kujawsko-Pomorski OW NFZ/Konsultant IT/KK
Odp: Brak epizodów do wysłania do wybranego płatnika
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 04, 2011, 07:20:03 am »
Użyj skrypt z tego tematu brak_produktow_w_raporcie.skr w module serwis-> wykoanie polecenia sql
« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2011, 07:29:36 am wysłana przez Bartosz »
Pozdrawiam
Bartosz

Offline Tommy

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Pomógł? 0
  • Wielkopolski Oddział NFZ
Odp: Brak epizodów do wysłania do wybranego płatnika
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 04, 2011, 09:51:12 am »
Tommy, możesz mi dokładniej wytłumaczyć jak się cofnąć do poprzednich wersji jeśli w tej chwili mam 2011.00.2.0 ?
Jeśli automatycznie aktualizujesz aplikację, to musisz ściągnąć właściwą wersję (poprawkę) z ftp://ftp.kamsoft.pl/ potem pub i dalej ks-pps aktualizacje i wybierasz tę, w której wiesz  że wszystko Ci działało. Sciągasz na komputer i rozpakowujesz do katalogu ks-pps. Oczywiście należy pamiętać o zrobieniu kopii bezpieczeństwa przed tym zabiegiem.
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2011, 11:58:11 am wysłana przez Paweł »

Offline TADEUSZ

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 1
  • Pomógł? 0
Odp: Brak epizodów do wysłania do wybranego płatnika
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 08, 2011, 08:55:39 am »
Witam.

Wgrałem ponownie umowy i wszystko działa.
Nie potrzeba skryptów :)

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 465
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 1
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9409 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]