collapse

Reklama


Autor Wątek: błąd 3702033  (Przeczytany 18548 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gosia22

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Pomógł? 1
Odp: błąd 3702033
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpnia 03, 2010, 09:30:37 am »
z pewnością nie jest o wina zatrudnienia lekarza , gdyż nic się nie zmieniło w tym temacie. Być może jest to wina poprzedniej wersji aktualizacji KS. W tej chwili pracuję na wersji 2010.03.02. Raporty wykonywane były na wersji poprzedniej.

Offline mpi

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3356
  • Pomógł? 116
  • Kujawsko-Pomorskie
Odp: błąd 3702033
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpnia 03, 2010, 10:10:22 am »
nie wiem jaka jest Twoja znajomość zagadnień związanych z rozliczeniami dlatego nie obraź się jeśli zapytam o coś co może być dla Ciebie jasne.

Czy na SZOI sprawdzasz dokładnie błędy importu? Poniżej zamieszczam rysunki.

W PPS wchodząc w raport zwrotny też masz możliwość wyboru listy wszystkich błędów jakie są w danym raporcie.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9314
  • Pomógł? 519
  • Zachodniopomorski OW
Odp: błąd 3702033
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpnia 03, 2010, 10:18:59 am »
Problem w tym, że wygląda na to, że świadczenia z AUTO KS-PPS nie idą w raporcie. W każdym bądź razie nie ma ich w błędach importu.

A nie: pokazuje np. ilosć błędów importu - 1, po wejsciu w błędy importu pokazuje mi tych błędów 7.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 03, 2010, 10:21:56 am wysłana przez pav »

Offline Gosia22

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Pomógł? 1
Odp: błąd 3702033
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpnia 03, 2010, 10:21:33 am »
Znajomość moja jest bardzo dobro, nie wykonuję tej pracy od wczoraj. W SZOI nie widniały żadne błędy, mało tego, osoba z weryfikacji w NFZ też nie widzi błędów, a w moim ks te błędy są

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9314
  • Pomógł? 519
  • Zachodniopomorski OW
Odp: błąd 3702033
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpnia 03, 2010, 10:22:55 am »
Osoba weryfikująca nie widzi błędów importu bo te świadczenia nie dochodzą do niej.
Wychodzi na to, że najlepiej usunąć te świadczenia i dodać na nowo.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 03, 2010, 10:25:44 am wysłana przez pav »

Offline Gosia22

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Pomógł? 1
Odp: błąd 3702033
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpnia 03, 2010, 10:24:37 am »
zaryzykowałam i poprawiłam je, wysłałam kolejny raport i czekam.
Pozdrawiam

Offline mpi

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3356
  • Pomógł? 116
  • Kujawsko-Pomorskie
Odp: błąd 3702033
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpnia 03, 2010, 10:25:08 am »
Wychodzi na to, że najlepiej usunąć te świadczenia i dodać na nowo.

a [F4 popraw] ?
Oczywiście po wcześniejszym ustawieniu opcji PYTANIE_O_KOREKTY na TAK

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9314
  • Pomógł? 519
  • Zachodniopomorski OW
Odp: błąd 3702033
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpnia 03, 2010, 10:25:54 am »
Nie ma błędów importu bo błędy importu dotyczą tylko zestawów świadczeń. Błąd który masz dotyczy świadczenia jednostkowego, dlatego nie pokazują sie błędy importu. Osoba weryfikująca nie widzi tych błędów a widzi wogóle te świadczenia?

Offline Gosia22

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Pomógł? 1
Odp: błąd 3702033
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpnia 03, 2010, 10:39:14 am »
świadczenia widzi. Podał mi prawidłową ilość importowanych świadczeń.

Offline Bartosz

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2375
  • Pomógł? 178
  • Kujawsko-Pomorski OW NFZ/Konsultant IT/KK
Odp: błąd 3702033
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpnia 03, 2010, 11:05:30 am »
A co pokazuje SZOI -> umowy -> lista umów -> bieżące rozliczenie -> wykaz produktów z problemami -> Waga problemu: błąd ?
Pozdrawiam
Bartosz

Offline Gosia22

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Pomógł? 1
Odp: błąd 3702033
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpnia 03, 2010, 11:11:04 am »
SZOI- lista umów- wykaz produktów z problemami- pusta.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9314
  • Pomógł? 519
  • Zachodniopomorski OW
Odp: błąd 3702033
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpnia 03, 2010, 11:21:38 am »
No to ja bym się tym błędem nie przejmował.

Offline Gosia22

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Pomógł? 1
Odp: błąd 3702033
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpnia 03, 2010, 11:27:43 am »
Troszkę się przejmuję i boję się  wystawić raport rozliczeniowy.Zaczekam jeszcze na raport zwrotny z wysłanymi, poprawionymi świadczeniami.
Dziękuję i pozdrawiam.

Offline alex degrejt

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 10
  • Pomógł? 0
Odp: błąd 3702033
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpnia 03, 2010, 13:39:14 pm »
Witaj,

osoba weryfikująca zazwyczaj widzi te błędy. błąd powinien być na poziomie epizodu/kontaktu/produktu.
Powiedz z jakiego OW jesteś?

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 135
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9314 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3178 Wiadomości
karolweksler
3075 Wiadomości
09061303
3035 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1623 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]