Witam Koleżanki i Kolegów
Proszę Was o pomoc w sprawie KS-PPS.
Jest taki przypadek - U lekarza POZ komputer na Win 7 z KS-PPS uległ uszkodzeniu, nie było zrobionej kopii bezpieczeństwa ale kopiował codziennie na dysk zewnętrzny cały katalog KS.
Zakupił nowy komputer na Win10 PRO w.20H2, dyski SSD, płyta ASUS, proc i5 11-gen.
Podczas instalacji KS-PPS na nowym komputerze wyskakuje błąd "...#1016 błąd bazy danych..." który pokazuję na zdjęciu "foto1" i instalacji nie kończy. Firebirda zdąży zainstalować.
Po kilkukrotnych nie udanych próbach, podmieniłem częściowo utworzony katalog KS cały stary katalog KS i po zmianie pliku config PPS ruszył ale nie można go teraz zaktualizować.
Podczas aktualizacji wyrzuca błąd który pokazuję na foto2 " Niepoprawne hasło użytkownika SYSDBA lub problem z połączeniem ".
Nigdy do tej pory nie było utworzone hasło SYSDBA.
Zaktualizowałem Win 10 do wersji 21H1 ale też bez skutku.
Czy może to być właśnie wina systemu Win10 ? Komputer został już zakupiony z zainstalowanym Win10. Może popełniono jakiś błąd przy instalacji Win ?
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Marcin