Szanowni Państwo,
Firma KAMSOFT S.A. serdecznie przeprasza za wszelkie niedogodności związane z ostatnią usterką systemu KS?PPS. Problem związany z nieprawidłowym podpisem licencji został przez nas natychmiast zdiagnozowany oraz usunięty. Wewnętrzne procedury testowania oprogramowania zostały zaś przemodelowane w taki sposób, aby podobna sytuacja nie wystąpiła ponownie. Zdajemy sobie sprawę z tego, iż awaria systemu miała wpływ na pracę wielu jednostek i użytkowników.
Pragniemy w związku z tym zapewnić Państwa, iż dołożymy wszelkich starań aby nieustannie podnosić jakość zarówno naszych produktów jak i świadczonych usług. W razie dalszych wątpliwości, do Państwa dyspozycji pozostaje nasz Dział Serwisu.
Zmiana: 2016.02.1.3 z dnia 2016-09-27
Uwaga: Można wykonać w czasie pracy systemu
- WSZYSTKIE
Dostosowano mechanizm weryfikacji licencji xml wygenerowanych po 26 września 2016.