collapse

Reklama


Autor Wątek: W PAŃSTWA UMOWIE NA ROK 2016 WYKRYTO BRAK ZAKONTRAKTOWANEGO (AKTUALNEGO) POTENCJ  (Przeczytany 5791 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline BARON_MP

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Pomógł? 0
Czy ktoś z państwa miał poniższy komunikat, umowa dot. indywidualnej praktyki pielęgniarki środowiskowo rodzinnej. Jak sobie z tym poradzić??? Proszę o pomoc:(

Brak ZAKONTRAKTOWANEGO potencjału w umowie do 10.05.2016 roku będzie skutkować blokadą możliwości sprawozdania i rozliczenia świadczeń (wykaz umów, których dotyczy problem w załączeniu)
W trakcie analizy nie były brane pod uwagę zgłoszenia zmiany do umowy jeszcze nie ocenione oraz aneksy z potencjałem ocenionym, które nie zostały podpisane (zatwierdzone w systemie)
W związku z faktem, iż realizacja świadczeń może odbywać się tylko i wyłącznie w sytuacji spełnienia wymogów przez personel znajdujący się w umowie, od dnia 11.05.2016 r. rozliczanie świadczeń zostanie zablokowane do czasu usunięcia uchybień. (Blokada całkowita I i II fazy)
Prosimy o natychmiastowe uzupełnienie braków.  W sytuacji posiadania aneksów z powyższymi zmianami prosimy o niezwłoczne ich dostarczenie do OW NFZ.
Jednocześnie przypominam, iż stosownie do §6.2 OWU. Zmiany w harmonogramie dotyczące osób, o których mowa w ust. 1, wymagają zgłoszenia dyrektorowi oddziału wojewódzkiego Funduszu najpóźniej w dniu poprzedzającym ich powstanie albo, w przypadkach losowych, niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia.( Dz.U. 2015.1400) Zapis ten oznacza, że korekt np. harmonogramów nie należy dokonywać wstecz.
Aby sprawdzić stan faktyczny personelu/potencjału w umowie należy utworzyć na SZOI  zgłoszenie zmian do umowy i sprawdzić czy w każdej pozycji czy jest poprawnie zgłoszony personel oraz sprzęt zgodny z warunkami umów w danym zakresie (UMOWY-> ZGŁOSZENIE ZMIAN DO UMOWY)

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2968
  • Pomógł? 156
Czytałaś co napisali? Może czekasz, że ktoś to za Ciebie zrobi. Co trzeba zrobić to przecież napisali
Edward z Kętrzyna

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2968
  • Pomógł? 156
Czytałaś co napisali? Może czekasz, że ktoś to za Ciebie zrobi. Co trzeba zrobić to przecież napisali
Przepraszam, że tak napisałem ale może się wysil i zadaj konkretne pytanie.
Edward z Kętrzyna

Offline C.M. Legionów w Lęborku

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 671
  • Pomógł? 43
  • Centrum Medyczne "Legionów" w Lęborku
    • C.M. Legionów w Lęborku
Miałem sytuację bardzo podobną ostatnio w AOS.
Mianowicie w ostatnim czasie w Portalu Świadczeniodawcy wyrzuciło świadczenia jako błędne i wygenerowało korekty poparte następującą treścią błędu "Dzień tygodnia udzielonego świadczenia niezgodny z zakontraktowanym harmonogramem komórki". Nastąpiło to w wyniku błędu technicznego podczas aneksowania umowy z 2015 na 2016.
Rozwiązaniem było podzielenie okresu czasu harmonogramu personelu pracującego w danym dniu oraz dostępności poradni i przekazania aneksem do NFZ. Po zaakceptowaniu aneksu (1-2 dni roboczych) ustawiłem świadczenia do ponownej wysyłki i wszystko powróciło do normy.

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3285
  • Pomógł? 109
Miałem sytuację bardzo podobną ostatnio w AOS.
Mianowicie w ostatnim czasie w Portalu Świadczeniodawcy wyrzuciło świadczenia jako błędne i wygenerowało korekty poparte następującą treścią błędu "Dzień tygodnia udzielonego świadczenia niezgodny z zakontraktowanym harmonogramem komórki". Nastąpiło to w wyniku błędu technicznego podczas aneksowania umowy z 2015 na 2016.
Rozwiązaniem było podzielenie okresu czasu harmonogramu personelu pracującego w danym dniu oraz dostępności poradni i przekazania aneksem do NFZ. Po zaakceptowaniu aneksu (1-2 dni roboczych) ustawiłem świadczenia do ponownej wysyłki i wszystko powróciło do normy.

U mnie w marcu w umowie STM się okazało, że od stycznia nie mamy w umowie naszego głównego dentysty.. zaginął przy automagicznym kopiowaniu umowy na nowy rok przez NFZ.. burdel tam mają!

Pozdrawiam

Offline mpi

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3356
  • Pomógł? 116
  • Kujawsko-Pomorskie
Ja w styczniu jak sprawdzałem wszystkie przychodnie to chyba w 2 mi brakowało personelu.
W obydwu przypadkach winą było to, że w czasie kopiowania umów na nowy rok moje zgłoszenia zmian do umowy były negatywnie zweryfikowane.

Tam gdzie nie było żadnych zmian, lub były i pozytywnie zweryfikowane nie zginął mi żaden lekarz/pielęgniarka/położna.


No... ale czasy się zmieniają, NFZ też idzie z tymi zmianami w parze i już nie można olewać negatywnie zweryfikowanych zgłoszeń zmiany do umowy :) W przyszłym roku pewnie nikomu nic nie zginie w umowie :)

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 568
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 2
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9409 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]