collapse

Reklama


Autor Wątek: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?  (Przeczytany 5429 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline ded

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Pomógł? 1
    • Uslugi informatyczne Ciechanów
Z PPS korzystamy na dwóch stanowiskach. Ostatnio pracownik zgłosił, że nie może weryfikować pacjentów- brak jest nawet tego żółtego paska na górze i nie wyskakuje okno weryfikacji. Na drugim stanowisku działało ok. Po zalogowaniu na profil koleżanki okazuje się, że można weryfikować, także podejrzewam coś z uprawnieniami. Zalogowałem się na admina i porównałem uprawnienia- wszystko identycznie, obydwa loginy przypisane do grupy Operator (Z).

W systemie nikt nie grzebał, problem zgłoszony w czwartek, więc pewnie powstał po aktualizacji. Macie pomysł co to może być bo do kamsoftu nie idzie się od rana dodzwonić.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3075
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 08, 2016, 11:54:26 am »
Nie idzie się dodzwonić, bo pewnie aktualizacja taka wypasiona była i nie odbierają telefonów wcale.
U mnie natomiast znika najprawdpodobniej powiązanie pacjenta do NFZtu na karcie chyba podczas sprawdzania eWUSia, ale mam to niesprawdzone. Lekarz zgłosił Pani w przychodni ( i raczej mogę jej wierzyć, że to co powie to prawda) w zeszłym tygodniu, że na recepcie się podpina NFZ 01. Pani poprawiła kartę pacjenta - dopisała odpowiedni NFZ, a dziś sytuacja się powtórzyła. Dodatkowo jak chcę otworzyć rezerwację dla tego pacjenta to mam błąd, że nie można załadować danych do pola Combo - pewnie chodzi tutaj o to powiązanie.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3285
  • Pomógł? 109
Odp: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 08, 2016, 12:15:10 pm »
Nie idzie się dodzwonić, bo pewnie aktualizacja taka wypasiona była i nie odbierają telefonów wcale.
U mnie natomiast znika najprawdpodobniej powiązanie pacjenta do NFZtu na karcie chyba podczas sprawdzania eWUSia, ale mam to niesprawdzone. Lekarz zgłosił Pani w przychodni ( i raczej mogę jej wierzyć, że to co powie to prawda) w zeszłym tygodniu, że na recepcie się podpina NFZ 01. Pani poprawiła kartę pacjenta - dopisała odpowiedni NFZ, a dziś sytuacja się powtórzyła. Dodatkowo jak chcę otworzyć rezerwację dla tego pacjenta to mam błąd, że nie można załadować danych do pola Combo - pewnie chodzi tutaj o to powiązanie.

Potwierdzam co najmniej jeden taki przypadek ze "znikającym ow nfz".

Pozdrawiam

Offline ded

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Pomógł? 1
    • Uslugi informatyczne Ciechanów
Odp: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 08, 2016, 12:24:09 pm »
Dodałem nowego użytkownika i teraz działa. Naprawa uprawnień nie dawała rezultatów. Powiedzcie mi, jak mogę ustawić wymuszenie zmiany hasła operatora co 30 dni? Nie mogę tego znaleźć w opcjach.

Aha, pomimo licencji na 2 userów można ich utworzyć więcej a chyba mieć tylko 2 zalogowanych. Także felernego profilu nie kasowałem.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3075
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 08, 2016, 13:23:46 pm »
Licencje są na stanowisko, nie użytkownika = operatora. Operatorów można mieć X.
Opcje dla hasła są w Opcjach, ale trzeba wybrać u góry KS-ZSI jako zainstalowane aplikacje. Wtedy ważność hasła to KSSCRTY_PWD_EXP_DAYS, ale lepiej zapoznać się z resztą opcji, bo może coś jeszcze trzeba będzie włączyć.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline Jo_eL

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 7
  • Pomógł? 1
Odp: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 08, 2016, 13:28:48 pm »
Miałem podobny problem, z tą różnicą, że podczas próby weryfikacji pojawiał się komunikat o braku uprawnień. Powodem było wygaśnięcie uprawnień operatora do weryfikacji eWuś w Portalu Świadczeniodawcy. Po "odnowieniu" uprawnień wszystko wróciło do normy.

Offline ded

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Pomógł? 1
    • Uslugi informatyczne Ciechanów
Odp: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 10, 2016, 19:31:38 pm »
Dziś podobna akcja stała się z drugim użytkownikiem. Zrobiłem aktualizację i ponoć poszło. Robię to zdalnie więc nie sprawdzałem ale pracownica dzwoniła, że już weryfikacja działa. Jeśli ktoś ma problem polecam wgrać najnowszy update.

Offline ded

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Pomógł? 1
    • Uslugi informatyczne Ciechanów
Odp: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 23, 2016, 20:55:05 pm »
Po weekendowej aktualizacji znowu jaja z użytkownikami. Na ten nowy, który stworzyłem nie można się zalogować. Na innym znowu nie da się weryfikować w ewuś. Wgrałem aktualizację 00.2.2 ale jak ponownie kliknę aktualizuj to próbuje wgrać ją ponownie zamiast informować, że ta wersja jest najnowsza. Ogólnie znowu kicha a ja na urlopie przez dostęp zdalny próbuję jakoś to załatać. Czy jest jakaś rozsądna alternatywna dla tego programu? Czasem to już tracę siły a support prosi o maila, to za 2 dni mi odpowie żebym przeinstalował to wszystko albo, że nie wiedzą.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3075
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Użytkownik nie może weryfikować pacjentów, samoczynna zmiana uprawnień?
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 23, 2016, 21:14:54 pm »
Ogólnie to sprawdź czy nie masz coś skopane z instalacją, bo nikt nie wspominał o podobnym błędzie. Dodatkowo jak próbuje aktualizować pomimo, że wersja już jest, to też to potwierdza, że niekoniecznie z PPSem jest problem. Ja bym zrobił kopię bazy, postawił PPSa od nowa, zaimportował bazę, ewentualnie zaktualizował ją i sprawdził czy dalej się dzieje jak się działo.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 385
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 3
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9397 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3143 Wiadomości
09061303
3075 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2966 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 30.

[Pokaż zapytania]