Szanowni forumowicze, proszę o poradę, jeżeli ktoś miał podobną sytuację, jak z tego wybrnąć:
Instalowałem nowe stanowisko KLIENCKIE na komputerze - serwer jest tuż obok. Na tym nowym stanowisku dzieje się następująca rzecz przy starcie programu: główne okno programu, to z wyborem modułów, NIE chce się pokazać. Mamy tylko ikonę w pasku zadań a program pozostaje niejako zminimalizowany. Klikanie na okno nic nie daje. Jedyna możliwość, aby okno zostało przywrócone to jest odłączenie sieci LAN - albo programowe albo fizyczne - wtedy program pokazuje jakiś błąd, dzięki temu główne okno wyskakuje przed oczy. Po połączeniu ponownym do sieci LAN można normalnie pracować.
Próbowałem:
- odinstalować program, wyrzucić wszelakie wartości z rejestru Windows
- dałem klienta Firebird 2.5.2 zamiast 2.5.0 i później wróciłem do tego, który jest w instalatorze.
- instalowałem od nowa program
- zablokowałem IP v6
- zmieniłem konfigurację aby wskazywała na adres IP zamiast komputera (statyczne adresowanie mają)
- założyłem nowego użytkownika Windows i na nim instalowałem program
i nic to wszystko nie daje. Program się uruchamia ale nie pokazuje okna. Windows 7 Pro 64-bit. Mam oczywiście zainstalowane w innych firmach na tym samym systemie i nie ma problemów, więc nie wiem gdzie szukać rozwiązań.