Witam wszystkich
mam taki problem
w POZ wprowadziłam wizytę pacjenta na podstawie przepisów o koordynacji
wysłałam i zrobiłam rachunek
następnego dnia zorientowałam się że popełniłam błąd i w miejsce gdzie powinien być wpisany nr karty EKUZ wpisałam nr identyfikacyjny
nie czekając na wezwanie od nfz sama chciałam to poprawić
więc weszłam w edycję wizyty i poprawiłam dane pacjenta i w wizycie dokument uprawniający do świadczeń, po czym wysłałam to do nfz
myślałam że naliczy mi się korekta na minus i później zrobię rachunek na plus
jednak po zleceniu naliczania świadczeń nie ma korekty na minus a powstał tylko rachunek na plus
błędne świadczenie widnieje w programie jako usunięte, na portalu w przeglądzie też już go nie widać to dlaczego nie zrobiła się korekta i co teraz zrobić żeby się naliczyła?
bo teraz wyjdzie na to że nfz dwa razy zapłaci za to samo
udało mi się dojść do tego że usunięte i poprawne pozycje mają różne id pozycji , id zestawu i id świadczenia ale ten sam nr zlecenia, czy w tym może być problem?
pozdrawiam
temat do zamknięcia
byłam w nfz i okazało się że Pani musiała naliczyć korektę a ja sama nie mogłam tego zrobić.