Rozumiem, że pytania były banalne i dlatego nikt się nie wypowiedział...
Mimo to podzielę się swoimi spostrzeżeniami:
-wyeksportowałem błędne świadczenia do pliku xls
-poprawiłem w nim błędne wpisy
-nie zmieniłem nic w kolumnach: B, BI i EE
-zaimportowałem je do PPS-a poprzez
Popraw świadczeniaW trakcie importu pojawił się komunikat: "
Niepoprawny tryb przyjęcia AMB (kolumna: BM)" więc:
-poprawiłem w pliku xls na właściwy tryb
-zaimportowałem jeszcze raz i większość przeszła
Przy niewielkiej części pojawił się inny komunikat: "
Nie można przenieść produktu do innego kontaktu" (to poruszano już tu:
http://forumpps.pl/index.php?topic=3919.msg23184#msg23184). Te poprawiłem ręcznie i utworzyłem raporcik.
Wróciły z NFZ ładnie potwierdzone
pozdrawiam
Puciol