We wrześniu pomyłkowo dwa razy w jedym dniu wprowadziłam ten sam zestaw świadczeń ( reh. amb) u jednego pacjenta. W zwrotce otrzymałam stosowne info oznaczone jako błąd "wykonanie usług przekracza limit usług dla grupy usług". Niepotrzeby zestaw wykasowałam i już właściwy, pojedyńczy wysłałam ponownie do Funduszu. Niestety, zwrotka zestawu nadal wróciła z tym samym komunikatem. Zadzwoniłam w tej sprawie do Funduszu. Okazało się, że u nich cały czas wisi zestaw świadczeń, ten, który wcześniej jako dubel wykasowałam
Pani z Funduszu zasugerowała, bym wykasowała zestaw wysłany za drugim razem, a wysłała ten skasowany. Problem w tym, że wykasowanego po prostu nie mogę odtworzyć.
I teraz najważniejsze pytanie- czy mogę zostawić ten raport w stanie w jakim się on obecnie znajduje ( z jednym odrzuconym zestawem świadczeń) i robić spokojnie raport rozliczeniowy?