Witam serdecznie Koleżanki i Kolegów
Zwracam się do Was o małą pomoc w sprawie błędu który pojawia się w KS-PPS w jednej z przychodni POZ
Może ktoś w Was miał już taki przypadek.
Jest komputer główny (serwer) i kilka stacji roboczych. Na komputerze głównym jest KS-PPS i Windows 10 Pro, Firebird 2.5.0.
Tylko na komputerze głównym po podpisaniu e-recepty wyskakuje błąd kernelbase.dll (zrzut 1 i 2 ekranu) oraz po podpisaniu i zamknięciu wizyty wyskakuje błąd "Method SRC... ( zrzut 3 i 4).
Na pozostałych stacjach roboczych jest wszytko ok.
Przez dłuższy czas KS-PPS nie był tam aktualizowany i wszystko działało podobno bez zarzutu.
Błędy pojawiły się po zaktualizowaniu KS-PPS do jednej z ostatnich wersji. Jest tak że jednego dnia nic się nie pojawia i wszystko działa dobrze a drugiego potrafi po kilka razy w ciągu dnia wyskoczyć błąd. Nie jest to przy każdej wizycie.
W chwili obecnej Windows 10 jest zaktualizowany do najnowszej wersji. KS-PPS również jest w najnowszej wersji. Odinstalowałem i zainstalowałem na nowo Firebird.
Reinstalowałem KS-PPS i nadal bez zmian.
Podobno, nie było żadnych zmian w sprzęcie ani nie były instalowane nowe aplikacje na komputerze głównym.
Znalazłem jeszcze w log Firebird taki błąd : "WNET/wnet_error: ReadFile end-of-file errno = 109"
Bardzo proszę Was o jaką wskazówkę
Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Marcin