Aplikacja jest dostosowana do prywatnych praktyk, czy do przychodni?
Docelowo Gabinet drWidget jest adresowany do przychodni, jednakże nie ma przeszkód aby korzystały z niego indywidualne praktyki lekarskie. Program zawiera funkcjonalności, które umożliwiają pracę w obu przypadkach.
Czy podpisujemy umowę na korzystanie z Gabinet drWidget?
Zawarcie umowy jest równoznaczne z akceptacją regulaminu serwisu podczas zakładania konta.
Gdzie mogę znaleźć instrukcję obsługi aplikacji?
Dzięki bardzo aktywnej społeczności naszych użytkowników aplikacja jest bardzo dynamicznie udoskonalana, w związku z tym nie umieściliśmy żadnej instrukcji obsługi. W zamian za to każda przychodnia rozpoczynająca pracę na programie ma możliwość szkolenia stacjonarnego z naszym pracownikiem, który posiada aktualną i potrzebną wiedzę. Następnie wszyscy mogą korzystać z dostępnej i drożnej infolinii czynnej między 07:00 a 20:00 pn- pt. Wsparcie jest dostępne pod numerem 33 445 43 45. Kolejnym kanałem, dzięki któremu można uzyskać wiedzę i pomoc jest czat z pomocą techniczną dostępny wewnątrz aplikacji i mail:
kontakt@drw.pl Dzięki tym 3 drogom komunikacji jesteśmy w stanie na bieżąco informować o wszystkich zmianach.
Kto może mieć konto w Gabinecie drWidget?
Każdy pracownik placówki ma odrębne konto. Te zostały podzielone w aplikacji według funkcji pełnionych przez personel w przychodni. Mamy więc konto administratora ? osoby, która zarządza placówką, lekarza, pielęgniarki i rejestracji.