collapse

Reklama


Autor Wątek: test Covid Biomaxima  (Przeczytany 3192 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Tomek811

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 179
  • Pomógł? 7
Odp: test Covid Biomaxima
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpnia 18, 2022, 19:53:07 pm »
Poniżej kroki jak prawidłowo wygenerować plik:
1. W katalogu KS\KS-PLW odszukać plik P1Communication.log i go usunąć
2. odszukać plik KSPL.EXE.CONFIG
3. w tym pliku dodać dopisek,  Proszę się również upewnić czy czasem sekcja appSettings już istnieje. Jeśli tak to dodać tylko wpis z kluczem add Key.
4. Zamknąć Someda
5. Uruchomić Someda
6. Wywołać komunikat błędu
7. Powinien się utworzyć nowy plik P1Communication.log

Dopisek do pliku KSPL.EXE.CONFIG

  <appSettings>
    <add key="LogRequests" value="true" />
  </appSettings>
 

Jak można zobaczyć log komunikacji z P1 z PPS? :)

Offline kubaru

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 91
  • Pomógł? 1
Odp: test Covid Biomaxima
« Odpowiedź #16 dnia: Września 02, 2022, 11:29:55 am »
Niestety nadal nie działa. Błąd komunikacji z platformą. W sumie udało mi się skutecznie wprowadzić testy tylko na początku sierpnia. A komunikaty różne np: brak telefonu, ale po wpisaniu telefonu ( w adresie pacjenta co rzeczywiście jest istotne) też błąd tyle, że "nieprawidłowe zapytanie"  lub inne podobne. Szkoda bo ta funkcja przyśpieszyłaby pracę. A testów coraz więcej.

Offline Tomek811

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 179
  • Pomógł? 7
Odp: test Covid Biomaxima
« Odpowiedź #17 dnia: Września 02, 2022, 12:40:17 pm »
Niestety w momencie wysyłki P1 weryfikuje poprawność danych zapisanych w KS. Jeżeli jest inny adres, nr telefonu na gabinet.gov to test nie przejdzie.

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3191
  • Pomógł? 102
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: test Covid Biomaxima
« Odpowiedź #18 dnia: Września 07, 2022, 08:29:14 am »
Tomek811 czy w chwili obecnej nadal masz problemy z wysyłką jeżeli dane się nie zgadzają? U mnie akurat nie ma lekarza, który często testuje i nie mam jak tego sprawdzić, ale po ponad 3 tygodniach pierwszy raz odezwał się CeZ i wg nich

Cytuj
Po stronie systemu EWP większość walidacji została odpowiednio zmodyfikowana i nie powinno mieć znaczenia czy adres, a tym bardziej numer telefonu jest taki sam, jak w gabinet.gov.pl.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline Tomek811

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 179
  • Pomógł? 7
Odp: test Covid Biomaxima
« Odpowiedź #19 dnia: Września 07, 2022, 08:45:07 am »
Od ponad tygodnia wszystko przechodzi.

Offline kubaru

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 91
  • Pomógł? 1
Odp: test Covid Biomaxima
« Odpowiedź #20 dnia: Września 16, 2022, 14:40:50 pm »
U mnie cały czas wywala błąd komunikacji z platformą.  Może coś trzeba w Adminie ustawić, albo dodać jakieś uprawnienia? telefony mam z prefixami.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 396
  • Kropka Ukrytych: 1
  • Kropka Użytkowników: 5
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9409 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]