collapse

Reklama


Autor Wątek: Nie podano informacji, czy realizacja świadczenia była poprzedzona oczekiwaniem  (Przeczytany 2695 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9407
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Cytuj
Nie podano informacji, czy realizacja świadczenia była poprzedzona oczekiwaniem pacjenta w kolejce.

Ktoś uzupełnia? ;)

Offline maciejj

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 600
  • Pomógł? 65
  • Wielkopolski OW NFZ
Odp: Nie podano informacji, czy realizacja świadczenia była poprzedzona oczekiwaniem
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 31, 2022, 20:26:47 pm »
 :o

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3150
  • Pomógł? 230
Odp: Nie podano informacji, czy realizacja świadczenia była poprzedzona oczekiwaniem
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 31, 2022, 21:09:26 pm »
Przecież to się pojawia nawet gdy się przekazało tą informację.
Coś jest nie tak z SZOI.

Offline poradnia

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 131
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko-Pomorski OW
Odp: Nie podano informacji, czy realizacja świadczenia była poprzedzona oczekiwaniem
« Odpowiedź #3 dnia: Września 09, 2022, 11:52:09 am »
Wszystkie wizyty z lipca wróciły z tym ostrzeżeniem. Czy to faktycznie problem po stronie SZOI czy jakaś nowość, którą trzeba uzupełnić?

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3150
  • Pomógł? 230
Odp: Nie podano informacji, czy realizacja świadczenia była poprzedzona oczekiwaniem
« Odpowiedź #4 dnia: Września 09, 2022, 11:53:53 am »
Jeżeli korzystasz z jakiegoś popularnego programu typu ks-pps to ks-pps raportuje to info i jest to problem po stronie szoi.

Offline poradnia

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 131
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko-Pomorski OW
Odp: Nie podano informacji, czy realizacja świadczenia była poprzedzona oczekiwaniem
« Odpowiedź #5 dnia: Września 09, 2022, 12:22:59 pm »
 Dziękuję, a jeśli korzystam z KS-SOMED to też problem po stronie SZOI?

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3150
  • Pomógł? 230
Odp: Nie podano informacji, czy realizacja świadczenia była poprzedzona oczekiwaniem
« Odpowiedź #6 dnia: Września 09, 2022, 12:51:11 pm »
Tak.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Nie podano informacji, czy realizacja świadczenia była poprzedzona oczekiwaniem
« Odpowiedź #7 dnia: Września 10, 2022, 18:07:53 pm »
Działam z Portale Świadczeniodawcy i miałem to dwa razy - nie w weryfikacji na PŚ tylko w raporcie zwrotnym. Sytuacja każdorazowo była następująca (świadczenia stomatologiczne, świadczeń wykonanych na wizycie jest kilka):
- wysłane świadczenia w zestawie świadczeń, zwrotka ok, po weryfikacji portalowej wychodzi błąd
- poprawa błędu poprzez usunięcie jednego świadczenia i ponowna wysyłka zestawu świadczeń (ten sam numer) do NFZ i tutaj już mam przytoczony błąd
Nie analizowałem tego dogłębnie, ale wg mnie zostało usunięte świadczenie, którym został skreślony harmonogram. Stąd ten błąd. Jest to w Somed, ale raczej to nie powinno mieć znaczenia.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3150
  • Pomógł? 230
Odp: Nie podano informacji, czy realizacja świadczenia była poprzedzona oczekiwaniem
« Odpowiedź #8 dnia: Września 10, 2022, 20:55:32 pm »
Nie analizowałem tego dogłębnie, ale wg mnie zostało usunięte świadczenie, którym został skreślony harmonogram. Stąd ten błąd. 
Może w Twoim przypadku to tak działa, ale ja miałem tak przy nowych wizytach (sierpniowych), które były wysyłane po raz pierwszy. I to np. w ginekologii gdzie jest tylko jedna usługa (jeden zestaw, a w nim jedno świadczenie i jedna pozycja rozliczeniowa typu W11). I jak teraz wysyłam raporty to już nie ma tego problemu - wygląda tak jakby NFZ coś poprawił po swojej stronie. Czy cały czas to masz (również gdy teraz wysyłasz raporty)?

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Nie podano informacji, czy realizacja świadczenia była poprzedzona oczekiwaniem
« Odpowiedź #9 dnia: Września 10, 2022, 23:27:02 pm »
Pierwszy przypadek to był początek zeszłego miesiąca, drugi - zeszły tydzień. U mnie wygląda to logicznie, u Ciebie - jak to pierwsza wysyłka i pacjent z kategorią w harmonogramie oraz to, że samo ustąpiło, to raczej błąd NFZ.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 546
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9407 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3150 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]