collapse

Reklama


Autor Wątek: Autoryzacja na nowym komputerze  (Przeczytany 2017 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jku

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Pomógł? 0
Autoryzacja na nowym komputerze
« dnia: Listopada 19, 2020, 22:03:37 pm »
Witam,

Na jednym z laptopów posiadam poprawnie działające oprogramowanie KS-PPS na Firebird 2.5 w lokalizacji E/KSPPS - NOWY. Zawartość folderu KSPPS - NOWY skopiowałem na dysk przenośny.
Kupiłem nowego laptopa na którego chciałbym przenieść oprogramowanie.
Przeprowadziłem pomyślnie instalację w lokalizacji D/KS/KS-PPS wczytując licencję. Usunąłem zawartość folderu  KS-PPS i wkleiłem tam dane z dysku przenośnego. Następnie w pliku KSPPS.INI zmieniłem ścieżki E/KSPPS - NOWY na D/KS/KS-PPS.
Podczas próby uruchomienia oprogramowania pojawia się okno autoryzacji (w załączniku zrzut ekranu). Niestety nie wiem czy nazwa użytkownika jest poprawna a hasła niestety nie znam.

Zaznaczam że na starym laptopie wszystko działa poprawnie
Czy ktoś jest mi w stanie pomóc rozwiązać opisany problem?



Manioo SE

  • Gość
Odp: Autoryzacja na nowym komputerze
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 19, 2020, 22:04:40 pm »
masterkey

Offline jku

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Pomógł? 0
Odp: Autoryzacja na nowym komputerze
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 19, 2020, 22:35:53 pm »
Manioo SE dzięki za szybką odpowiedź.
Wprowadziłem hasło i przeprowadziłem aktualizację oprogramowania.
Niestety pojawił się kolejny problem (zrzut ekranu w załączniku).

Manioo SE

  • Gość
Odp: Autoryzacja na nowym komputerze
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 19, 2020, 22:40:26 pm »
PPM - prawy przycisk myszy na ikonie PPS-a
powinna pojawić się opcja uruchamiania jako administrator

Offline jku

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Pomógł? 0
Odp: Autoryzacja na nowym komputerze
« Odpowiedź #4 dnia: Listopada 19, 2020, 23:11:40 pm »
Kolejny raz dzięki za pomoc.
Jest jeszcze jeden problem - mam nadzieję że ostatni.
Rozdzielczość w oprogramowaniu jest bardzo słaba oraz brakuje polskich znaków (w załączniku zrzut ekranu).
Jest na to jakaś rada?

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9408
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Autoryzacja na nowym komputerze
« Odpowiedź #5 dnia: Listopada 20, 2020, 00:31:30 am »
Trzeba zmienić rozdziałkę w samym laptopie (rozmiar). A trzcionki windows sobie sam powinien dociągnąć...

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3191
  • Pomógł? 102
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: Autoryzacja na nowym komputerze
« Odpowiedź #6 dnia: Listopada 20, 2020, 09:18:00 am »
co do trzcionek to o dziwo czasami trzeba przestawić format daty (nie pamiętam na jaki - pokombinuj).
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline jku

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Pomógł? 0
Odp: Autoryzacja na nowym komputerze
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 03, 2020, 22:21:54 pm »
Dokonałem zmiany ustawień zgodnie z poniższą instrukcją znaleziona na forum:
Panel sterowania > opcje regionalne i jezykowe > administracyjne > biezacy jezyk dla programow nie obslugujacych kodu Unicode -> przestawiamy z polskiego na angielski po czym zrestartujemy system. Potem cofamy odwrotnie. Restart i jest ok.
Niestety bez pozytywnego efektu. Nadal brak polskich znaków w KSPPS.
Czy ktoś ma jakieś inne propozycje rozwiązania problemu?

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3152
  • Pomógł? 230
Odp: Autoryzacja na nowym komputerze
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 03, 2020, 22:26:31 pm »
Podejrzyj jaki masz format daty krótkiej na poprzednim komputerze i ustaw taki sam na nowym komputerze. Chodzi o format typu rrrr-mm-dd. To jest do ustawienia w ustawieniach regionalnych i językowych.

Offline jku

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Pomógł? 0
Odp: Autoryzacja na nowym komputerze
« Odpowiedź #9 dnia: Grudnia 04, 2020, 20:14:59 pm »
Formaty daty i godziny są takie same na obu komputerach.
Kontrolnie zmieniłem krótki format daty na inny niż na starym komputerze - też nie pomogło.

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2968
  • Pomógł? 156
Odp: Autoryzacja na nowym komputerze
« Odpowiedź #10 dnia: Grudnia 05, 2020, 11:16:54 am »
Witam, mam to samo w jedynym gabinecie laptop WIN 7 PRO różne warianty próbowałem i dalej w uruchomianych aplikacjach brak polskiej czcionki
Edward z Kętrzyna

Offline dana

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 6
  • Pomógł? 0
Odp: Autoryzacja na nowym komputerze
« Odpowiedź #11 dnia: Grudnia 07, 2020, 22:27:15 pm »
Może nowy update coś skaszanił? Mam ten sam problem, i widzę że sporo osób ostatnio też. Zmiana ustawień regionalnych nie pomaga, zmiana formatu daty też.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 631
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9408 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3152 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]