Mam podobny problem z komunikatem jak w załączniku. Chciałem skorzystać z opisu zamieszczonego przez Bartosz:
Jeśli występuje dalej problem to możesz usunąć tabele SLIC. Tabela SLIC ma tą właściwość że można ją usunąć, zostanie ona utworzona na nowo w czasie ponownego uruchomienia programu.
Instrukcja usunięcia tabeli SLIC bazy danych:
1. Kopia pliku bazy danych z modułu SERWIS,
2. Przekopiuj pliki z załącznika do katalogu KS\KS-PPS\BAZA, tam gdzie został zainstalowany program,
3. Uruchom plik *.bat,
4. Przekopiuj nową licencję (zmień nazwę pobranego pliku licencji na kspps.ktl) do katalogu KS-PPS oraz katalogu /SERW,
5. Uruchom program KS-PPS.
ale nie mam załącznika z plikiem bat, z kamsoftu mam tylko plik z licencją w nowym formacie xml. Czy ktoś wie jak to naprawić? Z góry dziękuję za pomoc.