Po przerwie pracy przychodni "stada" pacjentów muszą zostać przesunięte w ramach kolejek.
Oczywiście nie wiadomo jaki kod usunięcia z kolejki byłby prawidłowy.
Część pacjentów została odrzucona np. z kodem 7 (Inna przyczyna) lub 9 (bład rejestratora).
Przyczyny okazały się nie do zaakceptowania przez AP KOLCE które zgłosiły bład.
KSPPS odznaczył pozycję jako usuniętą ale zapamiętał, że trzeba wysłać do AP KOLCE, bo przecież mu się nie udało. Pozycja znikła z Terminarza a w AP KOLCE trzeba było zrobić aktualizację.
Zatem poprawiono z ręki bezpośrednio w AP KOLCE takich pacjentów z kodem 3 (zaprzestanie świadczenia tego rodzaju usług).
Natomiast KSPPS niestrudzenie wali co uruchomienie Terminarza w AP KOLCE prośbą o usunięcie. AP KOLCE zamiast powiedzieć już usunąłem tak aby KSPPS zrozumiał wali w niego kodami których KSPPS nie kuma.
Problem narasta bo AP KOLCE z róznych przyczyn nie chce współpracować z KSPPS.
Teraz pytanie.
Czy koledzy wiedzą jak wywalić z kolejki KSPPSa informamację o tym że trzeba coś wysłać do AP KOLCE?
Lub bardziej elegancko jak zsynchroizować KSPPSa z AP KOLCE?