Witam.
Mam prośbę - ktoś z Was ma może pojęcie, jak ma wyglądać porządek dokumentów w tzw. "pełnej ofercie". Robiłem to kilka lat temu i nie do końca pamiętam - wyglądało to mniej więcej tak :
1. spis treści.
2. Wydruk formularza ofertowego z ankietą z NFZ-KO
3. Dokumenty rejestrowe
- zaświadczenie o wpisie do CEIDG
- REGON
- NIP
4. Dyplom i specjalizacje oferenta ( mówimy i 1 lekarzu - podmiocie )
5. Wykaz podwykonawców
6. Wniosek o konto bankowe
7. itp . itd......
Jakie dokumenty są niezbędne, a jakie można załatwić jednym oświadczeniem, że "nic w posiadanych przez NFZ dokumentach nie uległo zmianie".
Wiem, że w każdym zakresie mogą być inne wymagania, a przekopanie się przez stos aktów prawnych, które NFZ przytacza w ogłoszeniu o postępowaniu sprawia, że nie sposób tego przejrzeć.
Może ktoś z Was niedawno to przerabiał i ma gdzies zapisane jakie i w jakiej kolejności powinny te papiery zostać złożone ( pamiętne: koperta w koperte itp. )
Myślę, że takie uporządkowanie w jednym miejscu, co oferta powinna zawierać a w szczególności co MUSI !!! przydałoby się wielu z forumowiczów.
Pozdrawiam.