Jeśli to nie jest
kwestia, że NFZ zrobił coś niezgodnie z procedurami, pomylił się, to protest nie ma sensu. Argumenty typu, że jest dobry dojazd do Twojej przychodni i masz dużo pacjentów nic nie pomogą. Nie możesz zmodyfikować oferty po jej otwarciu.
Protest powinieneś napisać prawdopodobnie własnymi słowami tak aby było wiadomo o co chodzi, uzasadnienie oraz którego postępowania dotyczy sprawa.
Możesz napisać, że chcesz skorzystać z prawa przewidzianego w art. 153 ust. 1 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
Protest dotyczy konkursów, które nie są jeszcze rozstrzygnięte. Po rozstrzygnięciu piszę się odwołanie.
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20042102135/U/D20042135Lj.pdfArt. 153. 1. W toku postępowania w sprawie zawarcia umowy o udzielanie
świadczeń opieki zdrowotnej, do czasu zakończenia postępowania, oferent może
złożyć do komisji umotywowany protest w terminie 7 dni roboczych od dnia
dokonania zaskarżonej czynności.
2. Do czasu rozpatrzenia protestu postępowanie w sprawie zawarcia umowy
o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej ulega zawieszeniu, chyba że z treści
protestu wynika, że jest on oczywiście bezzasadny.
3. Komisja rozpatruje i rozstrzyga protest w ciągu 7 dni od dnia jego
otrzymania i udziela pisemnej odpowiedzi składającemu protest. Nieuwzględnienie
protestu wymaga uzasadnienia.
4. Protest złożony po terminie nie podlega rozpatrzeniu.
5. Informację o wniesieniu protestu i jego rozstrzygnięciu niezwłocznie
zamieszcza się na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej właściwego
oddziału wojewódzkiego Funduszu.
6. W przypadku uwzględnienia protestu komisja powtarza zaskarżoną
czynność.