Podałeś za mało informacji - domyślam się że w KS jest więcej świadczeń niż w szablonach z NFZ, powinieneś bardziej dokładnie przedstawić sytuację. Napisałeś że nie ma błędów - ale czy sprawdzałeś w KS czy na SZOI? Trzeba sprawdzić na SZOI w umowach oraz w KS.
Błędy importu jak najbardziej mogą mieć znaczenie,
Możliwe przyczyny rozbieżności:
- Błędy importu - świadczenie z błędem importu nie będzie widoczne w NFZ, ale będzie widoczne w KS i oczywiście nie będzie takich świadczeń na rachunku.
- świadczenia wklepane do KS ale nie wysłane do NFZ, (np brak EWUŚ, lub ktoś skasował świadczenie błędne - nabił ponownie ale nie zostało to wysłane do NFZ, ) - czy ktoś poprawiał rozliczone miesiące?
- korekty z NFZ - sprawdź żądania rozliczenia - może NFZ coś skorygował na minus a nie zostało to wczytane do KS
- nie wczytane raporty zwrotne po weryfikacjach NFZ - mogą być powtórne weryfikacje już rozliczonych świadczeń z korektami na minus.
jeżeli nie wczytasz raportu zwrotnego z ponownej weryfikacji, to KS będziesz miał "czysto" a błędy będą w NFZ