Zgodnie z § 10 Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2010 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. Nr 252, poz. 1697 z późn. zm.- pieczęć używana na potrzeby prawidłowego oznaczenia dokumentacji medycznej powinna zwierać:
a) nazwę podmiotu
b) adres podmiotu, wraz z numerem telefonu
c) kod resortowy stanowiący I część systemu resortowych kodów identyfikacyjnych ? a więc numer księgi rejestrowej podmiotu leczniczego w rejestrze podmiotów wykonujących działalność leczniczą,
d) nazwę jednostki organizacyjnej oraz jej kod resortowy stanowiący V część systemu resortowych kodów identyfikacyjnych ? a więc dwuznakowy, niepowtarzalny kod identyfikujący jednostkę organizacyjną przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego w strukturze organizacyjnej tego podmiotu oraz
e) nazwę komórki organizacyjnej, w której udzielono świadczeń zdrowotnych, oraz jej kod resortowy
Kolejne wymogi dotyczące oznaczenia podmiotu leczniczego umieszczane na receptach obejmują:
a) nazwę albo firmę wynikającą z umowy na wystawianie recept refundowanych zawartej z Narodowym Funduszem Zdrowia;
b) adres miejsca udzielenia świadczenia zdrowotnego (nazwa miejscowości, ulica, numer domu, numer lokalu, jeżeli nadano
c) numer telefonu;
d) REGON
e) dodatkowo, na recepcie zamieszcza się unikalny numer identyfikujący receptę nadawany przez oddział wojewódzki Funduszu
a i NIP
i chyba to wszystko.