collapse

Reklama


Autor Wątek: Kolejka pacjentów oczekujących na świadczenie protetyczne  (Przeczytany 12845 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Kolejka pacjentów oczekujących na świadczenie protetyczne
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwca 01, 2015, 15:45:43 pm »
Sposobu od strony aplikacji... chyba nie ma. Zostaje tylko baza chyba - przynajmniej ja to tak robiłem. A poprawić raczej warto, bo każda kolejka później generowana może wymagać uwzględniania korekt w xml.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline Maxymilian

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 11
  • Pomógł? 0
Odp: Kolejka pacjentów oczekujących na świadczenie protetyczne
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwca 01, 2015, 16:32:34 pm »
Porada Kamsoftu:
Cytuj
Proszę usunąć błędnie skreśloną kolejkę oczekujących z błędem rejestratora i dopisać ponownie dla procedury medycznej.
spróbowałem tak zrobić, działa w raporcie z kolejek osoba ta już nie jest skreślona

Offline olinek

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Pomógł? 0
Odp: Kolejka pacjentów oczekujących na świadczenie protetyczne
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwca 01, 2015, 17:21:07 pm »
Witam mam pytanie do cotygodniowego sprawozdania z pierwszego wolnego terminu,jak przesyłam teraz w raporcie kolejkę świadczenia protetyczne pilne i stabilne to w szoi nie ma roku(jest liczba 0)i okresu sprawodawczego też 0,kolejka miesięczna ok,co robię źle z kolejką cotygodniową?dziękuję za odp.aktualizacja systemu dziś zrobiona

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Kolejka pacjentów oczekujących na świadczenie protetyczne
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwca 01, 2015, 17:42:02 pm »
U mnie było to samo i nic nie było podpinane
Jeśli wykonujemy usługę w PPSie, to PPs sam szuka rezerwacji i je podpina. Tak jak napisał dziś Frodo, można to przeoczyć. Ktoś wcześniej o tym wspomniał, PPS powinien to sprawdzać, ale dajmy czas Kamsoftowi, bo takiego roku jak ten jeszcze nie było.

Porada Kamsoftu:
Cytuj
Proszę usunąć błędnie skreśloną kolejkę oczekujących z błędem rejestratora i dopisać ponownie dla procedury medycznej.
spróbowałem tak zrobić, działa w raporcie z kolejek osoba ta już nie jest skreślona
U Frodo chyba trochę inna była sytuacja - kolejka była już skreślona, więc wg porady KS skreślać skreślone to nie bardzo.
Tak czy inaczej rozwiązanie KS jest tylko obejściem tematu w tym przypadku, bo dlaczego mam niby skreślać z błędem rejestratora jak wszystko jak to nie rejestrator zawalił.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 970
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: Kolejka pacjentów oczekujących na świadczenie protetyczne
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwca 01, 2015, 18:57:08 pm »
Spróbowałem zrobić tak jak radził Kamsoft no i zadziałało w raporcie.
Oczywiście nie tak powinno być. Są konkretne procedury i to program powinien sprawdzać

Offline olinek

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Pomógł? 0
Odp: Kolejka pacjentów oczekujących na świadczenie protetyczne
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwca 02, 2015, 09:46:49 am »
Czy dobrze wam przechodzą raporty w SZOI kolejki osób oczekujących cotygodniowe?Bo u mnie jest rok 0 i okres sprawozdawczy 0,dzwoniłam do kamsoft i podobno jest awaria systemu informatycznego w NFZ mazowieckim,do NFZ nie mogę się połączyć,ktoś ma tak z was???Już nie wiem,jak awaria to powinien być jakiś komunikat

Offline Profesor Wilczur

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 862
  • Pomógł? 81
  • W-M OW NFZ
Odp: Kolejka pacjentów oczekujących na świadczenie protetyczne
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwca 02, 2015, 10:05:23 am »
0-0 dla tygodniowej jest OK.

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 970
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: Kolejka pacjentów oczekujących na świadczenie protetyczne
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwca 02, 2015, 11:30:58 am »
W zachodniopomorskim na szoi jest tak jak na obrazku 1.jpg
Zdaje się że przedtem  można było zobaczyć szczegóły importu ew. błędy
Po wczytaniu pobranego jakiego kolwiek raportu zwrotnego PPS wywala taki komunikat jak na 2.jpg
W zakładce procedury do których nie przesłano komunikatu jest że za kwiecień nie przesłano a przesłano (do komórki jest że przesłano , w jednym raporcie było do komórki ina procedurę)

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Kolejka pacjentów oczekujących na świadczenie protetyczne
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwca 02, 2015, 13:04:42 pm »
Zarzućcie plikiem zwrotki - oczywiście można podmienić dane świadczeniodawcy. Sprawdziłbym pod kątem specyfikacji, bo wydaje mi się, że jeżeli PPS jest ok, to w jakimś miejscu zamiast wartości tekstowej wraca null.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline Maxymilian

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 11
  • Pomógł? 0
Odp: Kolejka pacjentów oczekujących na świadczenie protetyczne
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwca 02, 2015, 17:28:41 pm »
oto odpowiedź Kamsoft dlaczego program skreśla z kolejki na procedurę pacjenta który miał wykonane świadczenie inne niż protetyczne

Cytuj
Program nie może rozróżnić realizacji świadczenia pacjentowi zapisanego w kolejce do komórki od realizacji świadczenia w ramach kolejki na procedurę medyczną, gdyż w umowie z NFZ nie ma usługi 10001-leczenie protetyczne, aby po jej zrealizowaniu program usuwał pacjenta z listy na procedury.

dlaczego nie może rozróżnić , przecież na 10001 składają się konkretne procedury

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Kolejka pacjentów oczekujących na świadczenie protetyczne
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwca 02, 2015, 22:46:29 pm »
Dokładnie - wystarczyłoby dowiązać do usługi z umowy kod procedury, jeśli już jest to potrzebne. Somed chyba tak ma, chociaż nie wiem czy uwzględnia to pod kątem sprawdzenia skreślenia z kolejki. Panie na pierwszej linii w PPSie zawsze odpowiadają, że się nie da jak chodzi o modyfikacje w programie. Najlepiej wrzucić to do KS-Partnera - tam zawsze można nie przyjąć interpretacji KS.

--2015-06-03
Zgłosiłem temat do Kamsoftu i o dziwno przyjęli zgłoszenie jako dobry pomysł (dopięcie kodu procedury do usługi NFZ pozwoli na monitowanie jak skreślimy kolejkę prot. zwykłą usługą i odwrotnie). Niestety z realizacją gorzej - gdzieś około ostatniego kwartału 2015.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 03, 2015, 15:25:53 pm wysłana przez 09061303 »
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 561
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 4
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9408 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]