collapse

Reklama


Autor Wątek: Pacjent z UE - istnieje inny dokument zweryfikowany pozytywnie  (Przeczytany 6893 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline bart

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1500
  • Pomógł? 117
  • Dolnośląski OW
Pacjent z UE - istnieje inny dokument zweryfikowany pozytywnie
« dnia: Sierpnia 08, 2014, 09:59:01 am »
Może ktoś już spotkał się z takim błędem:

Błędny Dokument Potwierdzający Prawo Do Świadczeń. Zestaw Świadczeń:309595 Istnieje Dokument Zweryfikowany Pozytywnie Z Innymi Danymi Podstawowymi

Pacjent z UE. Okazjonalna wizyta w POZ podczas wizyty w PL. Nigdy tu wcześniej nie był wykazywany.
Dokument wpisany to karta EKUZ

Offline wojciech.re

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 836
  • Pomógł? 54
  • Warmińsko-Mazurski OW NFZ
Odp: Pacjent z UE - istnieje inny dokument zweryfikowany pozytywnie
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 08, 2014, 11:01:20 am »
bez telefonu do OW chyba się nie obejdzie. Sprawdź dokładnie dane przepisane z karty, jeżeli robiłeś drugie imię w polu do tego przezaczonczym, spróbuj wpisać dwa imiona w jedno pole.

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3285
  • Pomógł? 109
Odp: Pacjent z UE - istnieje inny dokument zweryfikowany pozytywnie
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 08, 2014, 11:36:53 am »
bart - a sprawdź tego pacjenta w eWUŚiu! Jeżeli będzie na zielono to albo ma poświadczenie do karty EKUZ (i może się coś zmieniło w sposobie sprawozdawania takich przypadków) albo coś ma namieszane z ubezpieczeniem w CWU

pozdrawiam

Offline bart

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1500
  • Pomógł? 117
  • Dolnośląski OW
Odp: Pacjent z UE - istnieje inny dokument zweryfikowany pozytywnie
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 08, 2014, 12:24:14 pm »
Dzięki za uwagi:

wojciech.rejniak - dobre trafienie - zadzwoniłem i okazało się że tam miał wogóle odwrotnie  tzn. imie z nazwiskiem zamienione - poprawiłem na takie jak mają w OW i dopiero przeszło.

PiotrSz: Człowiek pochodzi z dalekiej Hiszpanii i PESEL-a nie posiada

Przy okazji dowiedziałem się że niedawno włączono b. szczegółową walidację dokumentów EKUZ
więc można przypuszczać że takie problemy innym też się w raportach pokażą.

Bez kontaktu z NFZ (oczywiście jeśli mamy pewność, że nasze dane są zgodne z tym co na dokumencie)
w takich przypadkach są trudne do samodzielnego rozwiązania.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 08, 2014, 12:33:41 pm wysłana przez bart »

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 578
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 1
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9408 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]